Even Voorstellen! This is me!

Ik ga mij maar weer eens voorstellen, aangezien een fatsoenlijke blog een goed voorstelbericht behoort te hebben. Hoe kun je anders weten wie je eigenlijk aan het volgen bent?  Dus dit is de eerste blog op Little Miss PJ . Waarom deze naam? Dat zullen wel heel veel mensen zich afvragen. En daar zal ik antwoord op gaan geven. Ik hoop dat het een volgbaar verhaal gaat worden.

Eerst zal ik mezelf even voorstellen, ik ben Rozemarijn van der Klein-Hijnen, en ik ben 27 jaar oud. Ik ben getrouwd met Niels en heb twee enorme lieve katten. Joep van 4 jaar en Janouk van 7. Zij zorgen voor heel wat lachwekkende momenten op een dag, want katten zijn echt enorme leuke en interessante wezens.

Ik hou van het leven, zo zou je het toch best kunnen stellen. Ik probeer ook altijd blij en vrolijk te zijn. Maar ja, zoals je weet is het leven niet altijd een groot feest met toeters bellen slingers en ballonnen. Nee, jammer genoeg ben ik  gezegend met een pakketje aan aandoeningen, waar ik gewoon soms ronduit van kan balen. Ja, laat ik het maar gewoon eerlijk zeggen, soms zijn mijn slingers en ballonnen een beetje kwijt. Maar dat is niet erg, want ik zoek wel nieuwe!

Oke, wat heb ik dan? Nou ik heb EDS, een bindweefselaandoening waarbij gewrichten makkelijk uit de kom gaan (en dat is de eenvoudige uitleg , google maar fijn voor de rest), Fibromyalgie (again, doe maar fijn googlen) Chronische vermoeidheid en vaak Migraine aanvallen. Klinkt als een party he? Hierdoor ben ik dus ook 100% arbeidsongeschikt en heb ik alle tijd om het wereldwijde web met mijn aanwezigheid te verblijden.

Maar voor we nu medelijden gaan krijgen..dat wil ik dus niet, want ondanks alles geniet ik echt van het leven dat ik heb. Het is een best leuk leven, met leuke mensen om mij heen en genoeg  te beleven. Zelfs als ik gewoon brak in bed lig thuis. Lang leve het wereld wijde web. Een rolstoel, hulpmiddelen en een apotheek aan pillen is heus niet altijd even vervelend en zorg ook voor genoeg te lachen. Daarbij heb ik dingen en ben ik ze absoluut niet.

Ik had voorheen twee blogs “rozemarijntjes leventje” en “ Roos Test”. En ik weet dat mensen die met plezier volgen, maar het bijhouden van twee aparte blogs is nogal..ehm..bewerkelijk. En soms lopen de onderwerpen die ik wil opschrijven gewoon echt door elkaar en ik wil hierbij ook nog gaan vloggen (is video bloggen, op youtube ja) gewoon, omdat dat kan en omdat sommige mensen erom hebben gevraagd. Ik heb mijn eerste vlogs gemaakt, maar ik merk wel dat ik enorm moet wennen aan praten in plaats van typen. Over alles wat mij bezighoud..dat dus.

Waar hou ik van? Van Niels! Maar ja daar gaan niet al mijn blogs over natuurlijk. Ik hou van katten, van douchespulletjes, nagellak, make-up, haarproducten, eten,drinken, testen, haken,dwarsfluiten en van het leven vieren met mijn vrienden en vriendinnetjes! Dus daar hou ik van. Oh en ook van dieren en chocolade en zingen en dansen en pretparken en rolstoelhockey…Kortom, van het leven, daar hou ik van. En natuurlijk erger ik me aan dingen in dat leven, kan ik ergens flink boos van worden en verdrietig zijn. Ik ben een mens, met alles wat daarbij hoort. En ik ben vrouw…en daar word ik nu blij van!

Waarom nou de naam Little Miss PJ. Nou laat ik het even uitschrijven. Ik ben geen groot meisje, misschien wel qua leeftijd, maar mijn lengte is niet enorm..dus vandaar Little.. Waarom ik kies voor Miss hoef ik toch niet uit te leggen. En PJ staat voor Pyjamas’s.  En dat duidt gewoon meteen aan waar ik nog meer van geniet. Inderdaad van Pyjama’s. Heerlijke comfortabele Pyjama’s. En aangezien ik daar het meeste tijd in doorbreng vind ik dat ik me best Little Miss PJ mag noemen!  Ik kan er niet meer van maken dan dit. Ik vind het verhaal best duidelijk dus mocht je nog meer Pyjama-vragen hebben, moet je ze gewoon maar even stellen. Onder deze naam heb ik ook een twitter-account en een youtube account. Ik wil niet al mijn gewone volgers enorm gaan vervelen met mijn liefde voor beauty…en pyjama’s dus dat doe ik op t andere account. Dus volg die ook!

Dit is wel zo een klein beetje wat je over mij moet weten!!

De nieuwkomers allemaal een heel hartelijk welkom, de oude volgers: JOOEHOE WELKOM terug.

Afbeelding

Geef een reactie

