Welkom

Hallo lieve trouwe volgers!! Ja, een nieuwe blog, op een andere plek. Maar nog steeds gewoon van mij hoor! Ik heb besloten dat het toch veel werk is om twee aparte blogs te onderhouden, dus heb ik besloten alles in een te gaan doen. Dus bloggen over van alles, over beauty dingen en over dingen die ik test en uitprobeer. Veel handiger omdat te doen op een en dezelfde plek. En dan ook nog onder een andere geinige naam. Waarom ik voor deze naam gekozen heb, leg ik nog weleens uit!!

 

Bedankt voor t volgen en ik hoop dat t interessant zal zijn voor iedereen (vast wel)

Geef een reactie

