Olaz Regenerist Serum en nachtcreme

Laatst kreeg ik dus de Buzzbox Lookz. Op mijn oude blog heb ik daar al over gezegd dat de inhoud een tikje teleurstellend was. Maar ik ben de uitdaging toch eens aangegaan om dingen uit die box te testen.

Een van de dingen in die Buzzbox Lookz was Olaz regenerist serum dag en nachtcreme. Ik vind mezelf eigenlijk geen leeftijd hebben voor Olaz. Ik denk dat het meer 35+ dames zijn die Olaz gaan gebruiken. En nu wil ik de dames van die leeftijd echt niet negatief neerzetten, want dat is niet mijn bedoeling. Maar rimpels komen nu eenmaal niet echt voor als je een late twintiger bent. Bij mij niet tenminste.  Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken ook. Dus ik voel me geen doelgroep van Olaz. Maar het zit  in het pakket. En ik wil het toch testen. Dus ik ging dat testen. Ik heb geen idee trouwens, of je direct resultaat moet verwachten. We zijn ook een week verder om eerlijk te zijn, dus na een week denk ik toch dat er enigszins verschil zou moeten zijn.

Ik zeg het dus, zou moeten zijn. Want veel verandering kan ik niet bespeuren. Dat ligt misschien aan het totale gebrek aan rimpels en een supermakkelijk huidje. Maar ik had dan misschien verwacht dat mn huid wat zachter zou worden ofzo. Ook niet echt.  Dus we kunnen stellen dat het resultaat na een week niet zichtbaar is. Ik ga door tot de tubes leeg zijn . En ik heb nog een setje, en als iemand die wil hebben, dan moet ie een brul geven en dan zijn ze helemaal voor jou.

Naast gul ben ik helaas ook eerlijk en ik zal daarom uit de doeken doen waarom ik de twee tubes weg wil doen. Olaz regenerist vind ik namelijk gewoonweg stinken. Echt, ik kan me er bijna niet toe brengen om dat spul op mijn gezicht te smeren. Er valt ook niks te smeren want als het mijn huid raakt, is het al bijna weg. Jammer, dus dan moet je al best wat van het product gebruiken om het er überhaupt echt op te krijgen. Dat is wel een minpunt. En misschien ligt dat wel aan mijn huid. Maar de geur vind ik toch een groter punt.  Als je iets smeert vind ik persoonlijk dat het lekker moet ruiken. Dat is mijn persoonlijke mening, misschien houden andere dames wel van spullen die stinken. En misschien werkt Olaz  bij anderen geweldig..maar ik kan er niets anders van maken…Niet geschikt voor een wat jongere huid, t ruikt niet lekker en smeert niet fijn uit.

Ik raad het dus niet echt aan, en doe hierbij een oproep…..Wil jij graag twee tubes (kleine tubes he, want het zijn samples) van Olaz hebben. Een serum en nachtcreme? Reageer dan binnen een week en dan komt het wel goed. Mochten er nu hordes mensen reageren, dan ga ik loten….Afbeelding

Geef een reactie

