Volgen en Contact

Je kunt me nu ook volgen via Bloglovin. Dat is een site die je nieuwe posts dan ook meldt. Ik zet hier de link. Als je hierop klikt en een account op Bloglovin aanmaakt, dan kun je me dus via die site volgen en zien wanneer ik nieuwe berichten heb gepost…. De link in dit scherm is bedoelt voor bloglovin zelf zodat ze mij kunnen vinden en mijn posts kunnen updaten!:)

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3882398/?claim=7t98mmu53t5″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Naast  me volgen, kan ik me voorstellen dat je vragen, opmerkingen, reacties en andere dingen met mij wilt delen. Misschien wil je me iets toesturen om te testen en reviewen, of gewoon omdat je me lief vindt een kaartje sturen…of gewoon een mailtje sturen omdat het kan. Dat vind ik absoluut leuk en daarvoor kun je een mailtje sturen naar:

littlemisspj@gmail.com

Geef een reactie

