Even stilte

Hoi allemaal, of in ieder geval iedereen die de moeite neemt om hier eens te komen lezen (wat ik echt tof vind). Op dit moment zullen er even geen posts van mij opduiken. Ik voel me al een week enorm bagger. Ik ben koortsig en slaap voor geen meter. Dus ik ga eerst even goed uitzieken en daarna kom ik vast wel weer online!

Hoe het komt dat ik me zo voel, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. Het heeft niks met mijn aandoeningen te maken of wat dan ook. Ik denk dat ik gewoon even een klein griepje heb en dat dat vanzelf wel over gaat. Ik baal echt ontzettend dat ik zo vroeg al een berichtje moet neerzetten dat het even stil zal worden…maar daar doe niet veel aan.

Ik vind wel dat ik dat even moet laten weten. Want ik baal zelf ook wel een beetje…..Maar zodra ik me weer oke voel, dan zal je dat vanzelf zien!!!

Geef een reactie

