Terug van weggeweest!

Zo, het griepje, of wat het ook was is weer de deur uit. Tijd om weer volop me te storten op het bloggen, vloggen en reviewen. Ik ben zo blij dat ik me eindelijk weer een beetje lekker voel! Dat ga ik natuurlijk flink uitbuiten door hier de boel weer eens flink te updaten.

Ik heb weer wat blogs en vlogs in petto en ik ben druk bezig om reviews te schrijven. Een voordeel van je even wat minder voelen is dat je uitgebreid de tijd hebt om dingen te testen. En dat heb ik ook gedaan. Want het is zalig om producten te testen als je jezelf niet echt geweldig voelt. Dus de douche is flink misbruikt mag ik wel zeggen.

Dus kortom, ik ben helemaal terug van weggeweest!

Geef een reactie

