Glossybox augustus 2012

En eindelijk was het zover! Mijn allereerste Glossybox was gisteren binnen gekomen. Ik heb een unboxing video gemaakt (zal ik ook op de site zetten). De postbode was een beetje sullig en heeft de box in eerste instantie bij mijn buurvrouw afgeleverd en het briefje met daarop waar ik het pakketje kan halen ook bij haar in de brievenbus gegooid. Niet handig dus! Maar dat maakt niet uit, want mijn buurvrouw heeft het pakketje gisteren dus netjes bij mij afgeleverd. Ik was heel erg nieuwsgierig naar wat er in de box zou zitten en ben dus snel gaan kijken.

Ik zal later uitgebreid laten weten hoe de producten mij bevallen en enkele swatches maken.!

Geef een reactie

