Review Guhl Prachtig Lang

Ik ben dol op dingen testen, dat moge duidelijk zijn. Dat is ook echt wel te lezen hier op de site! En ik test erg veel de laatste tijd. Nieuwsgierigheid is leuk, zeker als je dat kunt uitleven. Ik heb op mijn vorige blog ook al een review gegeven over dit product, maar ik zal hem hier ook neerzetten, aangezien ik gewoon echt heel tevreden over dit product ben.

Welk product ik nu bedoel? Guhl Prachtig Lang! De hele lijn!  Ja, ik heb een gekke tik. Ik koop nooit zomaar 1 shampoo. Nee,ik koop de hele lijn. Dus ook de conditioner, haarmasker of wat er ook maar bij die lijn hoort.  Gewoon, omdat ik dat fijn vind. En omdat ik dat natuurlijk gewoon kan! Mijn haar is lang en dat vraagt ook gewoon om verzorging. Niets erger dan een bos onverzorgd lang haar. Vind ik dan tenminste.

Okidoki, daar gaan we dan. Guhl is een bekend merk shampoo kan ik wel stellen. Je kunt het ook bijna overal kopen. Toch is het niet de allergoedkoopste shampoo die er is. Ik mag wel zeggen dat Guhl in een soort van middensegment valt. Niet goedkoop, maar ook niet schreeuwend duur.

DE GUHL PRODUCT BELEVING.
Met GUHL haarverzorgingproducten gun je jezelf met iedere wasbeurt iets bijzonders. De natuurlijke, hoogwaardige en effectieve ingrediënten verzorgen je haar terwijl de heerlijke geuren zorgen voor een weldadige ervaring. Dus je verwent niet alleen je haar maar ook jezelf.

DE GUHL PRODUCT KENNIS.
Dankzij decennia lange ervaring en expertise in onderzoek & ontwikkeling, bieden de GUHL producten vandaag de dag voor bijna ieder haartype de ideale oplossing. De zorgvuldig geselecteerde ingrediënten verzorgen het haar op milde wijze en geven het een mooie glans en een heerlijke geur.

DE GUHL MERK TRADITIE.
Kapper en oprichter Gustav Guhl realiseerde zich 70 jaar geleden al dat elk haartype een andere behoefte heeft en dat het antwoord op die individuele behoeftes te vinden is in de natuur. De GUHL haarverzorging experts zijn tot op de dag van vandaag trouw gebleven aan die filosofie en werkt continue aan de verbetering en ontwikkeling van de producten en ingrediënten. Voor stralend mooi haar dat heerlijk aanvoelt.

De GUHL lijn PRACHTIG LANG combineert voor het eerst de behoeftes van lang haar, gericht op alle drie de haardelen:

1.Goed verzorgde, frisse haaraanzet
2. Glanzende lengtes
3. Gezonde punten

Met lang haar is het meestal nogal puzzelen welke shampoo je nodig hebt. Je haaraanzet is namelijk wat vettig, de lengtes normaal en de puntjes droog. Gebruik je een shampoo voor droog haar, dan loop je het risico dat je haaraanzet vet wordt. Gebruik je een shampoo voor vet haar, dan loop je kans op nog  drogere punten en met een shampoo voor normaal haar krijg je en vette haaraanzet en droge punten. Een behoorlijk dilemma natuurlijk. Ik heb zelf een tijdje moeten zoeken naar shampoos die voor mijn haar werkten, aangezien ik precies het bovenstaande vaak meemaakte met mijn haar.

En toen zag ik deze lijn shampoo en  die wilde ik natuurlijk direct proberen. Ik heb toen zowel de shampoo als de conditioner en haarspray gekocht.

Nu, enkele maanden verder (het voordeel van Guhl is ook dat het zuinig in gebruik is, je hebt een heel klein beetje shampoo en conditioner nodig voor het juiste effect. Dus geen overmatig shampoo en conditioner gebruik meer). Ben ik erg enthousiast geworden over Guhl Prachtig Lang. Het ruikt aangenaam fris en mijn haar is niet meer snel vet bij de aanzet, de punten zijn niet droog en de lengtes glanzen fantastisch mooi. De prijs was in eerste instantie iets waar ik het misschien voor zou laten:

De shampoo kost E  5,99,-

De conditioner kost E  5,99

De spray kost E  6,99

Dat is voor de meeste mensen toch een behoorlijk bedrag. Maar, ik moet erbij zeggen dat je dus erg lang met de producten doen, omdat je slechts een klein beetje nodig hebt van het product om het zijn werk te laten doen. Dus uiteindelijk ben je goedkoper uit.

Heb je lang haar en wil je het goed verzorgen? Dan is Guhl Prachtig Lang een geweldige lijn om dit te doen. Ik kan wel zeggen dat dit bij mijn favorieten hoort!

Geef een reactie

