Review Glossybox augustus 2012


Zoals op mijn video al te zien was, heb ik deze maand mijn eerste Glossybox gekregen. Wat is een glossybox? Nou, glossybox is een soort van maandelijks abbonement waarbij je dus elke maand een doos toegestuurd krijgt met daarin 5 luxe beautyproducten (fullzise en samples) die je dan kunt uitproberen en kunt vertellen wat jij van iets vind.  De Glossybox is 14,50 per maand (vanaf oktober, het was 12,95) en is maandelijks opzegbaar. In mijn video zie je al een beetje welke producten er in de Glossybox zaten. Er zijn inmiddels wat dagen voorbij en ik heb de producten kunnen testen. In dit blogje zal ik jullie vertellen wat ik van de producten vond.

Om te beginnen was er een oogpotlood van Vera Valenti. Ik ben helaas echt geen persoon die daar veel mee doet. Lijntjes onder mijn ogen worden meestal niet heel mooi. Ik heb zelf wel oogpotloden maar was op zoek naar eentje die mooie lijntjes trok. Nou, een ding doet dit (lange!) oogpotlood inderdaad wel…en dat is lijntjes trekken.  En het puntenslijpertje in de dop is helemaal fantastisch mag ik wel zeggen. Ja, ik ben wel tevreden met dit product. Het oogpotlood kost  3,90- euro, wat ik voor dit oogpotlood een vrij redelijke prijs vind!

Ook zat er in mijn Glossybox een oogschaduwpaletje met in het midden een blush ook van Vera Valenti. Ik had prachtige warme oogschaduwtinten, ze geven fantastisch pigment af, dus je kunt er zeker weten mooie ooglooks mee  maken!  De blush is in ieder geval een van mijn favorieten. Wat is dat een mooie kleur blush en wat staat hij geweldig op mijn huid! Het oogschaduwpaletje met in het midden die mooie blush kost 5,32 – euro , wat ook zeker weten een mooie prijs is voor een product van deze kwaliteit. Je merkt wel meteen dat Vera Valenti een prima make up merk is.

Dan was er een NR.1 lipverzorging van Kiehl’s. Namelijk de Lipbalm #1. Een superproduct, mag ik wel zeggen. De lipbalsem verzorgt je lippen perfect! En maakt je lippen erg zacht en glad…Mooi verzorgde lippen dus! Dit product is een van mijn favoriete producten want ik gebruik de lipbalsem echt dagelijks en merk dat mijn lippen er echt van opgeknapt zijn. Minder velletjes, minder droog. Deze lipbalsem is  8,00- euro, wat best prijzig is voor een lipbalsen, maar Kiehl’s is een geweldig merk en de kwaliteit van deze lipbalsem is dusdanig dat ik het geld er graag voor neer zou tellen!

In de box zat ook de Pureology Essential Repair Hydrate shampoo. Voor gekleurd haar. Nu heb ik geen gekleurd haar, maar de shampoo wekte wel meteen mijn interesse.  Het is een shampoo zonder sulfaten en dat is goed voor je haar heb ik me laten vertellen. De shampoo ruikt een beetje naar wasmiddel, zoals ik in mijn filmpje ook een beetje heb omschreven. Maar het was zeker geen verkeerde shampoo om te gebruiken. Mijn haar reageerde er redelijk goed op, maar ik heb toch niet zoveel geld over voor een shampoo. De shampoo kost, fullsize 16,50- euro. Ik vind dat best veel geld. Voor iets minder kun je namelijk ook best goede shampoo krijgen,die aangenamer geurt. Maar ik ben zeker niet ontevreden!

Tenslotte zat er in plaats van een product een beautytool in de Glossybox! Namelijk een brush, de Glossybox Exclusive Pro Beauty Brush om precies te zijn. Ik vond het echt geweldig om een tool aan te treffen,die van een best goede kwaliteit is! De haren van de brush zijn van kwaliteit Aziatisch geitenhaar. Dit haar wordt met de hand gebonden tot een beautybrush. Dat wil zeker wat zeggen over de kwaliteit van een beautybrush. Deze tool kun je goed gebruiken om een blush aan te brengen, vertelde het bijbehorende kaartje, waar de producten worden omschreven. Ik ben al een tijdje op zoek naar goeie beautytools. Ik smeer nu niet opeens mezelf onder de make up, maar gebruik wel meer dan voorheen en daarvoor zou ik ook wat meer tools willen hebben. Met deze brush ben ik blij! De blush die ik dagelijks op doe wordt heel goed opgenomen en verdeeld over mijn gezicht door deze mooie kwast. Ik ben er tevreden mee. Maar ik ben ook geen expert op kwastengebied. Ik zou me kunnen voorstellen dat iemand die vaker kwasten gebruikt, deze brush iets aan de fexibele kant zou vinden. Maar om mee te beginnen is deze kwast eigenlijk best goed!De kwast kost 7,00,- euro en ik vind het de kwast ook meer dan waard!

Dit waren de producten. Als extra cadeautje kreeg ik nog een kortingskaartje van Kiehl’s. Ik ga daar zeker eens wat bestellen, aangezien ik de lipbalm #1 echt super vind.

En toen was de Glossybox leeg en zal ik moeten wachten tot de volgende box!!!

2 gedachtes over “Review Glossybox augustus 2012

Geef een reactie

