Essence Class of 2013

OH MY GOD… OH MY GOD!!  Ja je leest het goed,ik ben een beetje helemaal hyper!! En waarom? Omdat ik vandaag achter iets heel erg tofs ben gekomen. Waarachter zul je dan denken. Nou, laat ik even rustig gaan zitten en jullie duidelijk maken waarom ik zo verschrikkelijk wild enthousiast ben.

Nou, daar gaat hij. Essence, mijn favoriete make-up merk (samen met Catrice) komt in Oktober weer met een enorm mooie nieuwe lijn met producten op de markt!….De lijn heet Class of 2013 en ik ben nu al totaal verliefd op de make-up en nagellak kleurtjes van deze lijn!  Het is echt afgeleid van de bekende Amerikaanse schoolstijl, in kleuren die lekker fris en hip zijn. Echt iets voor de wat koelere wintertijd die er weer aankomt. Want wie wil er nou niet een warm en blij gevoel van binnen als het koud is? En deze lijn, ik weet het zeker, zal menig meisje een warm gevoel bezorgen! Wat komt er allemaal? Dat ga ik je laten zien!

Allereerst zijn er nieuwe Eyeshadow Pennen. In drie mooie tinten. Je kunt ze gebruiken als oogschaduw, maar ze kunnen ook goed gebruikt worden als eyeliner! De pennen zijn verkrijgbaar voor 1,89.

Dan heb je ook twee powders. En oh wat ben ik al verliefd op de blush! De  transculent powder ga ik ook zeker weten uitproberen.  De blush gaat zeker favoriet worden bij veel meiden, dus in oktober moet je er snel bij zijn denk ik zomaar! Deze blush en powder kosten 2,99.

Ook nieuw in het assortiment is de liptint. Het is een soort van lipgloss, die je lippen een langhoudend tintje geven, in het roze of in het rood! Deze zijn 1,99.

En dan nog nieuwe nailpolish en topcoat. Ik ben fan van nagellak en deze beauty’s moeten zeker weten in mijn assortiment terecht komen!  Voor 1,89 (nail polish) en 1,99 (topcoat) ben je al trotse bezitster van een van deze beautyfull lakjes!

En dan het cadeautje van de lijn, en iets waar ik superblij van word. Om maar te zwijgen over superhebberig…. De Essence accessoires!  Haarelastiekjes EN een make-up tasje in een echte old-schoolbag look! De eastiekjes (schattig met dat strikje) zijn er voor 1,59. Het make-up tasje is er voor 2,99.

Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe verschrikkelijk ik me verheug op oktober.  Want dan komt de lijn in alle Kruidvat en Trekpleister filialen te liggen. Dus ga maar vast sparen en sta klaar in de startblokken. Deze lijn belooft goed te verkopen en ik kan me erg goed voorstellen dat dat zo is!

Geef een reactie

