De 10 tot 1 tag!

Er zijn een aantal superleuke tags die ik gewoon te leuk vind om te laten schieten. Deze 10 tot 1 tag bijvoorbeeld maakte me helemaal blij. En omdat ik weet dat mensen graag dit soort dingen lezen, is hier mijn 10 tot 1 tag!

 

10 dingen over mij

Gek, praatgraag, haaktutje,dwarsfluitspeelster,rolstoelhockeyer,positief,kattengek,handbiker,nagellakker, harenkammer.

 
9 dingen die ik niet leuk vind

Rucola, Tomaten, Pesten, Oneerlijkheid, Valsheid, Pijn, Schelden met ziektes, Negativiteit, Oordelen

8 dingen die ik leuk vind

Praten, schrijven, dichten, fotograferen, handbiken, rolstoelhockeyen, haken,dwarsfluiten.

7 plekken waar ik graag ben

Thuis, de Sauna, Duitsland, in het zwembad, op de Veluwe, bij Only Friends, bij vrienden.
6 manieren om mijn hart te winnen. 
complimenten maken (gemeend natuurlijk), knuffelen, eerlijk zijn, klaarstaan,samen pret maken, samen lachen.

5 plekken waar ik nog heen wil

Afrika, Japan, Parijs, Galapagos Eilanden, Amerika.

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

Niels, mijn katten, mijn vrienden, mijn knuffelpop Pien.

3 van mijn lievelingsliedjes.

Run- Snow Patrol

, You are- Lionel Richie,

Blow your tears-Racoon

2 wensen

Zo gelukkig blijven als ik nu ben en dat er nog veel meer positiefs op mijn pad komt!

1 laatste woord.
Poepiedopiedoe….

Nou, dit was de 10 t/m 1 tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

2 gedachtes over “De 10 tot 1 tag!

Geef een reactie

