Hoe Fake ben jij?!

Vandaag vond ik weer een leuke tag en ik dacht, die zet ik lekker ook op mijn blog neer. Ik kan jullie wel vertellen dat ik best verslaafd ben aan beauty en make-up en alles wat eromheen hoort ook echt heel leuk vind om te doen etc. Maar echt een onwijs opgemaakt popje zal ik wel nooit worden. Maar hoe fake ben ik eigenlijk?

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?

Kort en krachtig. Nee. En ik ben dat ook absoluut niet van plan op dit moment. Als ik ooit de mogelijkheid zou krijgen om iets te laten doen, dan zou ik mijn borsten best willen laten verkleinen en liften. Maar ik heb dan ook geen kleine borsten en ik zou dat alleen doen als ik ongelukkig word met mijn lijf..of in dit geval dus mijn borsten. Tot nu toe geen last van.

Gebruik je valse wimpers?

Nee. Ik heb niks met valse wimpers. Nooit gedragen en ik ben het ook niet van plan. Ik ben blij zat met mijn eigen wimpers. Misschien heel misschien dat ik ooit voor de lol nepwimpers zal plakken, maar tot nu toe heeft zich die mogelijkheid niet voorgedaan.

Draag je een weave of extensions?

Nee. Ik heb van mezelf al genoeg haar, dus weaves of extensions voegen bij mij niet echt iets toe. Ik denk ook dat het bij mij zijn doel volledig voorbij zal schieten. Weaves of extensions zijn vooral als je langer en dikker haar wilt hebben. Mijn haar is al lang en dik, dus nog dikker is volgens mij niet echt nodig.

Gebruik je iedere dag make-up?

Niet iedere dag,  maar wel regelmatig. Ik verf mezelf niet vol ofzo, maar ik draag best vaak een subtiele make-up. Gewoon omdat ik dat fijn vind! En omdat het er soms gewoon wat frisser uitziet. Ik draag geen make-up om dingen te verbergen en schaam me ook niet voor mijn hoofd als er eens geen make-up op zit. Maar als ik subtiel wat make-up gebruik voel ik me wel iets fijner en frisser. Het voelt soms gewoon verzorgder.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Zie mijn eerste antwoord. Voor iets anders ben ik echt niet in. Ik vind het niet zo mooi, het resultaat van operaties. Dus ik laat het liever niet doen. Je moet jezelf immers accepteren zoals je bent. Met alle mooie imperfecties die je rijk bent. Ik weet wel dat het soms heftig is en als je jezelf er niet mee kunt accepteren, dan snap ik heel goed dat je een operatie laat uitvoeren.

Kan je nog zonder make-up?

Ja, ik kan zonder. Heel goed zelfs. Maar ik hou gewoon van die leuke kleuren en doosjes en dingetjes en de vele variaties.  Dus ik kan wel zonder maar het is veel te leuk om zonder te doen. Ik ben een vrouw geworden. En bij een vrouw horen nu eenmaal bepaalde dingen. En een van die dingen zijn verzorgingsproducten en make-up. Dus daarom zou ik niet zonder kunnen. Een man kan toch ook niet zonder scheerapparaat? (nou ja vooruit, de meeste mannen niet).

 

Draag je nepnagels?

Nee. En ik zal dat ook niet zo heel snel doen. Het is totaal niet praktisch. Als mijn eigen nagels al wat langer zijn, heb ik al moeite met knopen en ritsen. Laat staan met lange nepnagels. Daarbij blijft dat niet zitten, aangezien ik in een rolstoel zit en ook een sport beoefen. Die nagels zouden er direct afvallen. Mijn eigen nagels scheuren al bij dat soort dingen, als ze te lang zijn….Had ik nou niet in een rolstoel gezeten buitenshuis, dan had ik misschien weleens nepnagels overwogen, maar vanwege het praktische draag ik ze dus niet.

Verf je je haren?

Niet meer. Ik heb mijn haren in de afgelopen jaren heel vaak geverfd. In de meest uiteenlopende tinten blond, bruin, rood en zwart en ook een keer donkerpaars! Jazeker! Maar sinds enkele jaren ben ik gestopt met het verven van mijn haar. Ik ben tevreden met hoe het eruitziet en mijn haar vind het ook niet meer zo geslaagd, steeds van kleur veranderen. Dus tegenwoordig ga ik door het leven met mijn eigen haarkleur.

Ga je onder de zonnebank?

Heel, heel heel soms ga ik weleens onder de zonnebank. Als ik dat cadeau krijg bij een behandeling in een welnesscentre. Maar zelf kies ik niet echt voor een zonnebank. Ik vind het kleurtje dat mensen krijgen van regelmatig zonnebanken een beetje vreemd. Wat oranje ook. En dat wil ik niet. Dus ik ga er weleens onder (echt heeeeel soms) en dat is best prettig, maar om dat regelmatig te doen…nee.
Heb je tattoo’s?

Nee. En ik denk dat dat nog wel een tijdje zo zal blijven. Ik zou best een tattoo willen. Op mijn rechterpols, aan de binnenkant (schijnt meteen een pijnlijk plekje te zijn). Maar ik ben bang voor naalden, dus die tattoo zie ik er nu niet zo snel van komen. Ooit…misschien.

Dat waren de vragen van deze tag. En wat denk je? Fake? Of helemaal niet?

4 gedachtes over “Hoe Fake ben jij?!

  1. edelmiro zegt:

    Dus ben je miss puur natuur! Dat kom je tegenwoordig heel zelden tegen! En dat is denk ik doordat men steeds minder trots en onzeker is op hun eigen uiterlijk! Dat is de reden van zoveel nepgebruik deze dagen!

    • littlemisspj zegt:

      Ik denk dat het ook een beetje druk van buitenaf is. Je moet er tegenwoordig naar het ideaalbeeld uitzien. En dat beeld slaat eigenlijk al nergens op…En ja daar wordt men inderdaad gewoon erg onzeker van en minder trots op je eigen uiterlijk.
      En jep.. ik ben eigenlijk miss puur natuur hihi!

      • joenie zegt:

        Hahaha, het duurde ff maar ik ben terug! Ik heb een vriendin die ook hartstikke dol is op alles natuurlijks en surf echt letterlijk uren op facebook en youtube naar allerlei informatie daarover! En doordat zij ook veel van die systemen ga uitproberen zag ik er het schoonheidd er ook in van het jezelf zijn! Je moet er gewoon een passie ervoor hebben! En daarmee kan je anderen ook meenemen in je avontuur!

Geef een reactie

