7 Deadly Sins of Beauty

 

De ze “Seven deadly sins of beauty” tag,
vond ik zo leuk dat ik hem ook heb ingevuld.
Deze tag stelt je 7 vragen over beauty die
gekoppeld zijn aan de 7 zonden.

Lees verder om te zien of ik een “Sinner” of
juist een “Saint” ben! Ik ben benieuwd naar
jullie vonnis!

Hebzucht

Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste? 

Het goedkoopste beautyproduct in mijn stash is een setje nagellakjes van de Action, volgens mij was hij nog niet eens 0,50. Het duurste product in mijn stash is mijn foudation van Maybeline geweest…ongeveer 12,95 was het destijds..Hij was te donker ook nog en ik heb hem weggegooid..zonde dus ook nog.

Woede

Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Met eyeliner! Of het nu vloeibaar of gel is of een potlood. Ik vind lijntjes echt schitterend bij anderen, maar ik kan het zelf gewoon ECHT NIET. Ze zijn altijd scheef, of niet symmetrisch of uitgeschoten. Ja als ik ergens een haat/liefde verhouding mee heb is het wel eyeliner.

Gulzigheid

Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Dat zijn met stip de bodyproducten van Therme! Daar ben ik ook helemaal verslingerd aan. En de Shampoo van Aussie..en make up van Essence. Oh en ook de producten van Dove en de shampoo en de wasgel van Zwitsal..oh jee..ik ben erg gulzig…

Luiheid

Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Wenkbrauw producten. Ik vind het gewoon echt teveel gedoe om dat allemaal bij te houden. Ik vind epileren niet fijn, hoewel mijn wenkbrauwen er vast mooier van worden, dat wil ik ook best geloven. Maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten om daar echt werk van te maken.

Trots

Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Nagellak en daarmee mooi gelakte nagels. Wanneer ze er mooi uit zien
dan zorg ik ook dat ze gezien worden door bij voorbeeld mijn handen
prominent op tafel te leggen.  Naast mooie gelakte nagels vind ik het ook fijn als mijn ogen mooi op gemaakt zijn, dus mascara en oogschaduw.


Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Ogen…ik vind de ogen van sommige mannen echt fantastisch en daarbij maakt het niet uit, bruin,blauw grijs of groen…als ze maar een bepaalde twinkeling hebben. En ik heb iets met handen en armen. Ik kan echt smelten bij een mooie gespierde arm…en bij mannelijke handen. Maar meer nog dan uiterlijk kan ik echt vallen op mannen die gevat zijn en duidelijk weten wat ze willen, dat stralen zij ook meestal uit…en dat vind ik onweerstaanbaar.

Jaloezie

Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Ik kan niet kiezen… mooie oogschaduw, blush..of toch nagellakjes? Of toch Dove en Zwitsal…Of misschien…echt ik kan niet kiezen….

 

En hoe luidt jullie vonnis? Guilty or Not guilty…Sinner or Saint?

 

Geef een reactie

