100 Dingen die bij mij horen

Deze tag heb ik heel heel lang geleden weleens gedaan, op een vorig blog. Ik vind het leuk om te laten zien wat er zoal bij mij hoort. Bloggen is tenslotte, naast een hoop beauty en lifestyle ook vooral een kijkje in je persoonlijk leven. En ik vind het zelf leuk om de personen achter de blogs die ik lees te leren kennen aan de hand van leuke tags en persoonlijke posts. En ik doe dat zelf ook graag. Hierbij dus 100 dingen die echt bij me horen.

1. Ik ben verslaafd aan koffie

2. Ik doe altijd 3 schepjes suiker in mijn koffie of thee. Of 3 klontjes

3. Mijn geluksgetal is 13

4. Ik hou van pyjama’s, in alle soorten en maten

5. Ik slaap stiekem nog altijd met mijn knuffelpop Pien (althans, die ligt altijd in bed)

6. Mijn lievelingskleuren zijn blauw, lichtgroen, paars en roze

7. Ik kan moeilijk kiezen

8. Ik ben dol op lezen

9. Ik was vroeger berucht om mijn ochtendhumeur.

10. Ik ben dol op zingen

11. Ik hou van dansen

12. Ik speel dwarsfluit

13. Ik hou van haken

14. Ik ben ontzettend dol op katten, beren, wolven, adelaars,dolfijnen,paarden en giraffes

15. Eigenlijk hou ik van alle dieren!

16. Mijn muzieksmaak hangt af van mijn humeur en loopt van klassiek tot heavy metal en alles ertussenin

17. Ik bewonder mijn oma’s, dat zijn sterke vrouwen

18. Ik ben dol op koken voor mensen

19. Ik bak graag cupcakes en cakes en taarten

20. Voor een beker warme chocolademelk met slagroom en een portie poffertjes kun je me ’s nachts wakker maken

21. Bij nader inzien, doe maar niet. Ik hou namelijk erg van slapen

22. Ik zing op het toilet en onder de douche, in de auto, op de bank….

23.Ik ben dol op al mijn vriendinnen en spreek ze standaard te weinig

24. Ik ben vergeetachtig…verjaardagen onthouden zijn dramatisch…

25. Ik schrijf altijd kaartjes, voor kerst of voor verjaardagen, maar vergeet ze vervolgens te posten

26. Ik heb een hekel aan ruzie en agressie. Ik kan daar oprecht verdrietig van worden

27. Ik schrijf verhalen en gedichten

28. Ik hou van van die enorm lelijke sokken…bedsokken noemen ze die…kan er niks aan doen, maar ik draag ze met liefde

29. Ik vind het soms moeilijk dat mensen denken dat mijn hoofd ook gehandicapt is, als ze me in mijn rolstoel tegenkomen…

30. Ik kan slecht omgaan met autoritaire mensen en mensen die de baas willen spelen

31. Ik heb 1 keer in mijn leven heel erg gelogen..en daar ben ik niet trots op.

32. Ik hou niet van liegen…

33. Ik hou van de natuur en geniet van elk seizoen. (maar mopper ook op de kou, de regen, de wind, de hitte..he ik blijf Hollander he)

34. Ik ben verzot op Ben& Jerry’s, Oreo koekjes, Milka chocolade, kip, pasta , drop en chips

35. Ik spreek Engels, en een klein beetje Duits…

36. Als ik mn sokken aantrek, doe ik altijd eerst links en dan rechts aan.

37. Na het douchen gebruik ik 3 handdoeken. De meeste mensen hebben er 1 hooguit 2..nee ik moet er echt 3….

38. Ik ben dol op kaarsjes branden

39. Ik geloof in God, maar op mijn eigen manier. En geloof mij, dat vindt God niet erg hoor.

40. Ik hou van kerken, ze geven me een apart gevoel. Maar ik ga er niet op zondag heen

41. Ik hou van kastelen en de middeleeuwen

42. Ik ben een dromer…ik droom zowel overdag als ’s nachts, in mijn slaap maar ook als ik wakker ben

43. Als ik iets met poedersuiker eet, verslik ik me steevast in de eerste hap

44. Ik ben nogal onhandig

45. Vroeger ben ik erg gepest

46. Ik ben erg onzeker geweest over mijn uiterlijk

47. Nu accepteer ik mezelf zoals ik ben…

48. Ik kan boos worden op mensen die de nadruk leggen op slank en mooi zijn. Want ik vind een mooi innerlijk veel belangrijker.

49. Ik ben dol op teddyberen en ik verzamel Me to You beren en stenen berenbeeldjes

50. Ik heb een auto gehad, een Citroen AX, met Knorretje erop..en Knorretje knuffels erin

51. Ik mis mijn auto, Knorretje genaamd, nog steeds

52. Sindsdien spaar ik ook Knorretjes

53.  Ik heb mijn prins op het witte paard gevonden… En vroeger beweerde ik altijd het paard te houden, maar ik heb toch maar gekozen voor de prins

54. Ik ben meestal vrolijk..

55. Als ik verdrietig ben, heb ik lieve vriendinnen, die me zo weer aan het lachen hebben.

56. Ik ben dol op knuffelen. Ik begroet mijn vrienden dan ook steevast met een dikke knuffel!

57. Ik kan heel slecht rekenen. Ik heb dan ook discalculie.

58. Gelukkig ben ik wel goed met schrijven..

59. Mijn eerste kus kreeg ik op mijn 12e..en het waren gelijk 2 jongens…die me kusten. En ik heb geen idee meer wat hun naam is, en hoe ze eruit zagen.

60. Ik ben dol op smoothies

61. Als iemand mij een cadeautje geeft, voel ik me altijd een beetje verlegen

62. Ik hou van mooie kettingen en oorbellen en armbanden, ik moet ze vaker dragen….

63. Soms hou ik ervan helemaal alleen te zijn…

64. Mijn eerste dag op de middelbare school was legendarisch. Ik ging meteen languit op mijn snufferd in een aula vol medeleerlingen.

65. Soms ben ik te eerlijk….

66. Ik ben kritisch…op mezelf maar zeker ook naar anderen toe

67. Ik sta altijd klaar, voor wie dat dan ook nodig heeft

68. Stiekem ben ik nog steeds dol op Barbies en My Little Pony’s.

69. Ik hou van griezelfilms, maar kijk ze niet graag alleen

70. Ik praat..veel…heel heel veel

71. Ik ben dol op toneel spelen

72. Mijn allergrootste rol op het toneel was toen ik 9 was en Betje mocht spelen in het toneelstuk “Ciske de Rat”

72. Ik heb meegedaan aan het Kinderen voor Kinderen Songfestival…alwaar ik mijn tekst op het podium vergat…

73. Ik ben nachtblind…dus zie geen steek in het donker…

74. Ik ben door een ervaring in het verleden een beetje claustrofobisch geworden

75. Ik heb ook nog eens hoogtevrees…op een krant al..maar vliegend in een vliegtuig of helicopter heb ik daar geen last van.

76. Ik hou van paardrijden, heb het alleen jaren niet meer gedaan

77. Ik heb motorrijles gehad, en had bijna mijn rijbewijs gehad…(als mn lijf nou normaal had gedaan…grmbl)

78.  Ik heb een wijnvlek op mijn linkerpols. En mensen blijven maar vragen wat het is…-.-

79. Toen ik klein was, was ik verliefd op mijn neef….(maar wees gerust, dat was toen ik een klein meisje was..en ook toen wist ik wel dat dat eigenlijk niet kon)

80. Ik ben paranormaal begaafd. Maar niet zweverig

81. Ik ben dol op rolstoelhockey

82. Ik heb niet veel sympathie voor mensen die alles negatief inzien

83. Ik hou niet van mensen die niet zichzelf zijn, maar duidelijk een toneelstukje opvoeren

84. Mensen die meteen oordelen vind ik niet sympathiek

85. Ik ben dol op GTST…zo..dan weten jullie dat

86. Ik volg de serie VRijland, maar alleen omdat een goede vriendin van mij daarin speelt. (Mijn “zusje”)

87. Mensen denken soms dat die vriendin en ik werkelijk zusjes zijn, maar we lijken echt niet op elkaar qua uiterlijk. We noemen elkaar zo, omdat we op dezelfde dag zijn geboren en ook nog eens dezelfde aandoening blijken te hebben. (Ik ben 5 jaar ouder trouwens. )

88. Ik heb thuis een foto op canvas hangen, waar een deel van mijn vrienden opstaan.

89. Ik ben dol op de Efteling…Artis..de Apenheul en Noorder Dierenpark Emmen

90. Ik hou van het bos..en het strand

91. Ik poets mijn tanden meerdere keren per dag

92. Ik heb in de zorg gewerkt…

93. Ik ben dol op zondagen

94. Ik heb een hekel aan openbare toiletten (en hal helemaal als het een “plons” pot is, de deur onder en bovenaan open is en er een rij voor de wc staat).

95. Ik ben dol op discussies..die ga ik graag aan

96. Nagellak..ik hou van nagellak..en make-up trouwens

97. Ik zou regelmatiger moeten eten…maar ik heb vaak geen honger…

98. Ik ben verzot op theedrinken in de herfst en in de winter..

99. Ik hou van druk bezig zijn, met van alles en nog wat

100. Ik ben dol op het leven zelf!

Geef een reactie

