Zwitsal

Het is al vaker voorbij gekomen.. Ik ben zeker als het buiten nat, winderig en guur is nogal dol op de geur van Zwitsal. Nu zul je vast denken..dat is toch voor een baby? Wat moet een volwassene nu met Zwitsal?

Ik kan me die reactie erg goed voorstellen. Zwitsal is inderdaad in eerste instantie bedoeld voor een baby. Maar de geur trekt mij, en met mij veel andere meiden, jong en volwassen, nog altijd erg aan. De geur is gewoon een fijne, knuffelige geur. En je hoeft geen baby te zijn om je daarbij prettig te voelen. Tenminste dat vind ik. Iedereen moet immers doen waar hij of zij zich goed bij voelt. En in mijn geval is dat na een drukke dag, met guur, koud en nat weer onder de douche stappen met een fles Zwitsal shampoo en een fes Zwitsal douchegel.

De douche op een zo warm mogelijke temperatuur zetten en dan genieten. Van de warme weldadige stralen op je huid en een rustgevende en kalmerende geur. Zwitsal is niet agressief voor de huid, aangezien het dus ontwikkeld is voor de tere babyhuid, en schuimt aangenaam. De geur is iedereen welbekend. Mijn huid word echt superzacht van een douchebeurt met Zwitsal. En dat vind ik echt fijn, aangezien van sommige producten ik duidelijk merk dat mijn huid ervan uitdroogt. Zeker als ik me na afloop insmeer met de Zwitsal bodylotion, zie ik aan mijn huid dat het net even wat meer gehydrateerd is dan normaal.

De Zwitsal shampoo is mild voor je haar en prikt niet in je ogen. Het bevat dus niet veel agressieve bestanddelen voor je haar. Mijn haar wordt er altijd superzacht van. En in combinatie met de haarolie, die echt perfect werkt bij droog haar, is het nadat het droog is een mooie bos zacht glanzend en fijn ruikend haar. En dat is iets wat iedereen toch wil? Ik vind de meeste shampoo’s vrij sterk ruiken en sommigen, uitzonderingen als Aussie en Guhl daargelaten zijn echt niet fijn voor je haar. Maar van Zwitsal komt mijn haar duidelijk tot rust en daarom gebruik ik het regelmatig.

Zeker na een lange vermoeiende dag vind ik het een fijn product om mezelf mee te verwennen. En geef nou eens eerlijk toe. Is er iets fijner dan aangenaam ruikend, loom van het warme douchen, in je warme pyjama in bed te kruipen? Ik kan me niks fijners voorstellen in ieder geval!

2 gedachtes over “Zwitsal

Geef een reactie

