Back in Time

Een kijkje terug in het verleden, altijd leuk vind ik zelf…

Afbeelding

 

In mijn vroege vroege jeugd… 1 was ik hier ongeveer. Ja, ik herinner me natuurlijk niks van die tijd. Ik heb me laten vertellen dat ik een lief kind was. Behalve als het op eten en slapen aankwam …..

Afbeelding

 

Op deze foto was ik ongeveer 2,5. En dit was op vakantie in Griekenland. En dit is mijn aller aller vroegste herinnering. Ik herinner me nog de obers van het hotel, die ik om mijn vingertje had gewonden (blond en blauwe ogen he…) en dat ik cadeautjes van hen kreeg, die ik nog heb trouwens. En dat ik een poppetje kwijt ben geraakt en daar best overstuur door was. En zoals je aan de gekke stand van mijn benen ziet, was ik toen lichamelijk al niet geheel in orde. Maar ja…wist ik toen veel…

Afbeelding

 

En hier was ik ongeveer 6. Ik kijk niet bijster gelukkig geloof ik. Ik heb geen idee waarom ik zo diep ongelukkig kijk. Het zal vast te maken hebben gehad met mijn haar. Mijn haar was toen al moeilijk te kammen…en mijn moeder was niet zo heel geduldig haha…

Afbeelding

En hier ben ik ongeveer 7. Het is een schoolfoto, een foto met een grote lach mag ik wel zeggen. Ik was helemaal niet zo blij als ik er hier uitzag. Ik werd namelijk behoorlijk gepest in die tijd. Toch waren er ook wel fijne momenten hoor. Het lachen was mij in ieder geval niet vergaan!

Afbeelding

Ik, samen met mijn grote zus Jenny. Ik ben hier 10 jaar, Jenny 21. We logeerden bij tante Lida en ik geloof dat Jenny net iets heel verstandigs aan het vertellen is. 

Afbeelding

 

En dan door naar een foto van toen ik 12 jaar oud was. Mijn pony was duidelijk geknipt door mijn moeder. Of mijn oma. Lekker scheef!!!

Afbeelding

 

En een foto van mijn 13 jarige ikke. Hier op de foto met enkele klasgenoten en goede vriendinnen. We hadden op school een project gewonnen en mochten dat project ergens presenteren. Ik herinner me echt niet zoveel van die avond, behalve dat ons project uiteindelijk niet won…en we echt lol hebben gehad die avond.

Afbeelding

 

En hier ben ik 14 en heb ik net verkering met Niels. In die tijd vond ik mezelf te dik..en vooral niet knap. Ik verstopte me het liefst een beetje (dat zie je hier ook wel terug).

Afbeelding

 

Hier ben ik alweer een stuk ouder. 22 jaar. En ik heb veel plezier gehad met al deze meiden. Ik woonde op dat moment ook net samen met Niels.

Afbeelding

 

Een foto uit een fotoshoot, van toen ik 23 was. Deze heb ik van mijn moeder cadeau gekregen en het is een van de weinige foto’s waar ik zoveel make-up draag.

Afbeelding

 

En dit is een van de laatste foto’s van mij! 27…and happy!

 

Zo dat was een kijkje in mijn jonge jaren… ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geef een reactie

