Dove purely pampering

Iedereen die mij ook maar een klein beetje kent, weet het. Ik ben dol op Dove. Ik mag gerekend worden tot de Dove-verslaafden mag ik wel zeggen. Vooral de originele producten van Dove, dus de meest bekende geur, zijn bij mij echt favoriet. Toch heeft Dove ook nog prettige andere geuren, zoals de grapefruit&limoengras,granaatappel en komkommer (de Gofresh serie dus). Het zijn prettige geuren, maar toch geef ik persoonlijk de voorkeur aan de simpele, maar fijne Dove-geur.

En ik stuitte, een hele tijd geleden alweer, op de purely pampering varianten. En ik was direct nieuwsgierig. Zou dat fijn ruiken? En zou het echt een soort verwending voor je huid zijn? Dat wilde ik eigenlijk wel testen. En dus kwam ik in bezit van de Dove purely pampering Sheabutter&Warm Vanille. Een geur die ik kan waarderen. De geur vanille vind ik echt lekker en van Sheabutter is de heilzame werking al erg bekend.

En dus, hop onder de douche met Dove. Wederom vind ik dat een goede warme douche waard. De douchecreme ruikt zalig en de warme vanille geur doet je echt genieten van je douche momentje. Mijn huid word er zacht van en blijft dit zelfs een paar dagen. Bijkomend voordeel vind ik dat je de vanille lucht heel licht op je huid blijft ruiken. En laat ik dat nou net geen probleem vinden!

Ik vind niets lekkerder dan in bed stappen ( noem mij gek, maar het liefst schoon opgemaakt) geurend naar een lekkere douchegel of bodylotion. En ik moet zeggen dat wakker worden uit een nare droom en dan omringd zijn met een heerlijk warme vanille lucht best geruststellend is. Niet dat ik vaak naar droom….maar het is wel fijn.

Ik zou zeggen, probeer Dove purely pampering zeker eens uit.

Geef een reactie

