Sieraden opbergen

Sieraden. Ik heb er niet gigantisch veel, maar toch aardig wat en heel eigenlijk zou ik ze echt wat vaker moeten dragen.  Jarenlang hebben ze in een gewoon sieradendoosje gepast en lagen ze daar natuurlijk prima.

Tot ik wat meer sieraden begon te krijgen (en ze nog steeds veel vaker zou moeten dragen) en mijn kettingen in het sieradendoosje verwerden tot een enorme kluwen  niet uit elkaar te halen ketting. En dat irriteerde me natuurlijk. Daarbij was mijn oorbellen en armbanden collectie ook behoorlijk uitgegroeid  en puilde het helemaal uit het doosje. Tijd om daar een oplossing voor te vinden.

Ik heb lang gezocht en zag toen bij de Xenos echt DE oplossing. Namelijk een spiegelkast, een kast met een spiegel en dan ruimte voor al je sieraden. Ik heb menig keer gekwijld bij de foldertjes die dat kastje in de aanbieding hadden.  Tot mijn grote spijt is de Xenos nu niet direct in de buurt. Ja, in Zaandam, maar dat is voor mijn persoon best een eindje weg. En dus is het een hele tijd alleen maar bij kwijlen gebleven.

Tot opeen dag, tot mijn grote vreugde, de Kruidvat folder een enorme verrassing bevatte. Jazeker, precies het spiegelkastje wat ik wilde! En voor een aardige prijs ook. Dus op een mooie zaterdag ben ik naar de Kruidvat gegaan en heb het kastje dus aangeschaft. En daar mijn sieraden netjes in opgeborgen. Ik heb nog enkele armbanden die er net niet inpassen, daarvoor zoek ik nog een oplossing, maar de meeste sieraden zijn prachtig opgeborgen! Ik ben erg blij met het kastje en nu is het natuurlijk ook veel makkelijker om vaker sieraden te dragen…En meer te kopen natuurlijk….

Dit sieraden kastje is wat mij betreft een echte aanrader!

Een gedachte over “Sieraden opbergen

  1. Serbolicious zegt:

    Serieus dit? Verkoopt Kruidvat ze? Ik ben er al een beste tijd naar op zoek! Ik weet dat Xenos ze heeft, maar voor €30, vind ik net iets aan de gekke kant.

Geef een reactie

