Mode inspiratie voor de herfst

Zoals iedereen weet, heeft elk seizoen zo zijn eigen mode. Dus ook, heel logisch natuurlijk, de herfst. En laat het nu herfst zijn en de hoogste tijd om eens te kijken wat de mode voor dit seizoen is. En vooral ook welke kleuren.

Tot mijn grote vreugde zijn er veel kleuren in de herfst collectie die mij wel aanstaan. Ik ben erg kieskeurig wat kleuren aangaat en trek ook niet zomaar iets aan dat in de mode is, ik moet het zelf ook wel mooi vinden. En deze trui bijv. vind ik dan ook supermooi!

Het is ook echt de herfst van de gebreide jurkjes met een legging en beenwarmers, iets wat ik enorm kan waarderen al zeg ik het zelf. Ik hou van breisels en ik vind beenwarmers altijd erg fijn, aangezien mijn benen het flink koud kunnen hebben. Daarbij zou je de gebreide jurkjes ook makkelijk kunnen combineren met een spijkerbroek, of warme maillot met leuke print.

Een van de modekleuren waar ik iets minder enthousiast over ben, is de kleur rood. Ik heb ook vrijwel niets rood in de kast liggen, afgezien van mijn rolstoelhockey kleding. Als ik deze truitjes echter zie, dan ga ik bijna overstag om toch wat roods aan te schaffen. Rood is ook best een mooie herfstkleur, vaak terug te vinden in herfstblaadjes.

Net als de kleur geel. En dit soort schoenen. Waar ik persoonlijk wel blij van kan worden!

Wat vind jij van de herfst trends?

4 gedachtes over “Mode inspiratie voor de herfst

Geef een reactie

