Terug van weggeweest

Dag allemaal! De vakantie is inmiddels voorbij en ik kan me weer gaan richten op mijn blog. Eindelijk kan ik wel zeggen. De afgelopen twee weken zijn voor mij druk geweest. Leuk, maar druk.

Zo druk dat het voor mijn lijf eigenlijk net iets teveel van het goede is gebleken. Ik ben al vanaf zondag behoorlijk ziekig. Dat zijn natuurlijk niet de berichten die je op een gezellige blog zou willen lezen. Helaas is dit voor mij wel een harde realiteit. Ik ben nou eenmaal een beetje anders dan anderen. En mijn lijf kan dus gewoon niet zo erg veel hebben. Daar kun je heel zielig en depressief over gaan doen, maar dat is niet mijn bedoeling.

Er staat weer genoeg voor mijn blog op de planning. Jullie krijgen nog de review van de producten uit de Glossybox van Oktober, en ik heb een boekenserie gelezen, waarover ik genoeg kan vertellen en een spel ontdekt waarover ik jullie uiteraard bij zal gaan praten. Kortom, genoeg om te vertellen in ieder geval.

Voor nu laat ik het even bij dit bericht en zal ik heel braaf rustig aan doen, aangezien mijn lijf even moet bijkomen van twee weken toch wel druk zijn.

 

Geef een reactie

