Review Glossybox september

 

Zoals beloofd, de review van de Glossybox van september. Deze Glossybox was een verassing. In plaats van het normale vertrouwde roze wat je normaal zou verwachten, was deze Glossybox mooi groen. Waarom? Omdat deze glossybox in het teken stond van Mooi parfumerieën, die in september alweer 5 jaar bestond. Je zou kunnen zeggen dat deze box een special was. Maar wat zat er dan allemaal in?

Allereerst een Clinique High Impact Mascara. Ik ben over het algemeen best te spreken over producten van het merk Clinique. Het is een iets duurder merk en dan verwacht je ook iets meer dan van een HEMA mascara bijvoorbeeld. Deze mascara beloofde langere vollere en intensere wimpers. Natuurlijk word ik daar enthousiast van. Dus ik ben hem gaan testen. En ja, ik moet heel eerlijk zijn. De mascara viel mij persoonlijk wat tegen. Het is een wat dikke textuur. Niet een waar je klontjes van krijgt. Maar wel een waarvan mijn wimpers aan elkaar gingen plakken als ik met mijn ogen knipperde. En dat komt niet omdat ik teveel opdeed, of verkeerd mascara gebruik. Nee, dat kwam echt door de structuur van de mascara zelf. Het blijft wel de hele dag zitten en geeft niet snel af. Al is hij niet huilbui-proof. Voor een product van Clinique vond ik de mascara helaas wat tegenvallen.

Ook zat er een nagelvijl van Glossybox zelf in. Ik ben dol op dat soort beautytools. De vijl is..ja een vijl. Ik ben er dik tevreden mee als ik eerlijk ben. Een niet te grove korrel en hij doet wat een vijl moet doen. Dus ik vind het zeker een aanrader. Hoewel het natuurlijk gewoon een dertien in een dozijn nagelvijl is.

Toen was er de Caudalie S.O.S thirst quensing  serum. Heel duur woord voor een soort creme waardoor je huid extra wordt gehydrateerd. Deze creme breng je op voordat je je eigen gezichtsverzorging aanbrengt en zorgt er dus voor dat je huid extra wordt gevoed. Ik heb hem gebruikt en ben er eigenlijk best tevreden over. Trekt makkelijk in. Parfumvrij, dus geen gekke geurtjes. Dus over het algemeen een prima product.

Ook was er een tester van Loverdose by Diesel. En ja, laat ik die geur gewoon al hier thuis hebben staan! Ik ben idolaat van deze fijne zoetige geur en ik kan hem zeker iedereen aanraden. Steranijs, Mandarijn, Sambac Jasmijn, Absolute Zoethout, Gardenia Bloemblaadjes, Amber, Zoethout, Infusie van Vanille, Droog Hout maken dat de geur onweerstaanbaar is. Echt, probeer hem uit en je bent verloren!

De tester Sun by Jil Sander..

Top: Bergamot uit Italië, zwarte bessen uit Egypte, rozenhout uit Brazilië
Hart: Jasmijn, lelietje-van-dalen, oranjebloesem, viooltjes
Basis: Patchoeli, sandelhout, vanille, tabak, benzoë

Het is een friszoete geur. En ik vind hem best oke. Dus ook deze geur kan ik van harte aanraden aan iedereen.

Als afsluiter was er de Orange Soap Zest. Ik zelf ben dus geen zeep gebruiker, maar mijn man Niels juist des te meer. Hij heeft het zeepje getest en ik kan melden dat het een heerlijk zeepje is om jezelf mee te wassen. Het ruikt lekker zomers naar ..ja sinaasappel, zoals je zou verwachten van een sinaasappel zeepje. Er zitten verder geen vreemde dingen in de zeep, puur natuur zeg maar. En dat is wel prettig. Je huid droogt, in tegenstelling tot andere zeepjes er niet van uit en geurt zalig naar sinaasappel.

Uiteraard was er nog een bon met 7,50,- korting als je iets bij MOOI parfumerie bestelde en een magazine met daarin wat leuke dingen, verzorgd door MOOI parfumerie.

Ik kijk helemaal uit naar de box van oktober! Het abonnement is wat duurder geworden, 14,50,- ipv de 12,50- die hij voorheen was, maar ik denk dat het de productkwaliteit ten goede komt!  Dus laat maar komen die oktober box!

Geef een reactie

