My Life In Pictures

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, door middel van foto’s… Ik hoop dat jullie het weer net zo leuk vinden als dat ik het vind!!!

Jep mijn eigen kop op de foto… net wakker! En in een goed humeur, want ik had net mijn spelletje GuildWars2 binnen. En ik was meteen helemaal verslingerd uiteraard. Daarom maakte ik maar eens een foto van mijn blije hoofd!

Niels had twee weken vrij en dat betekent voor ons dat we dan klusjes proberen te doen, waar we normaal gesproken echt niet aan toe komen. De muur moest echt heel nodig aan een ander behang, aangezien het vorige echt gewoon vies en lelijk werd. Nu hadden we daar eindelijk de tijd voor, dus zijn we enthousiast aan de gang gegaan.

Zie hier dus mijn kluswonder!  De muur kaal en dan gaatjes dichtstoppen. Moet je goed kijken hoeveel gaten er wel niet in die muur zitten!!!! Gelukkig bezit Niels veel geduld, dus heeft hij alle gaatjes netjes weggewerkt.

En na al dat harde werk was het dan eindelijk klaar!!! Hier zie je helaas de kleur (mooi grijs) niet echt goed op terug, maar geloof mij maar dat het echt erg mooi is. Er zijn nog wat stukjes die niet gedaan kunnen worden, dit omdat ik nog altijd (vanaf maart) zit te wachten op de gemeente, of zij mijn keuken nu wel…of niet hebben goedgekeurd……Dus we moeten wachten tot dat duidelijk is, voor we echt alles af kunnen maken. (een deel van de muur loopt namelijk over in de keuken en zou beschadigen als er dan een nieuwe keuken in zou komen).

Hier mijn allerliefste spruitjes! Opperst verbaasd, omdat Niels net bezig was in de badkamer (de wasmachine ging stuk…zul je net zien) en er een enorm lawaai vandaan kwam. Zijn ze niet uberschattig?! Ik ben echt dol op mijn twee katten. En eigenlijk mogen ze dan ook niet missen in een my life in pictures post.

Dit is een foto van de Beatles-coverband, the Beatlex! Zij bestaan al 10 jaar (even ter vergelijking, de Beatles hebben zelf niet eens zo lang bestaan haha) en vierden dit met een concert. En Niels is de roadie van deze band. Ik moet zeggen dat het een geweldige avond was!>

Zelfs de vaders speelden nog een nummer mee, en ook nog eens verschrikkelijk mooi. Je kunt wel bedenken waar de jongens hun talent van hebben gekregen (hoewel, vlak de moeders ook niet uit). En het meest geweldige is, je hoort bijna geen verschil met de Beatles zelf, zo enorm goed kunnen zij de Beatles coveren. Nogmaals, ik heb onwijs genoten.

En toen ging er iets mis. Na een week meehelpen met dat behang gedoe en een avondje flink feesten bij het jubileumconcert van de Beatlex, ging het lichamelijk opeens bagger en belandde ik ziek zwak en misselijk in bed. Gevalletje teveel gedaan, niet zo handig. Gelukkig komt mijn kleine vriendje altijd gezellig bij me liggen, om me te troosten, warm te houden en te knuffelen. Daar word ik dan wel blij van.

Dit waren ze dan alweer, tot een volgende keer!

Geef een reactie

