Een jaar geleden

http://boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=2653

Een jaar geleden zat ik rond deze tijd in spanning. Zou mijn gedichtenbundel worden uitgegeven of niet? Het was echt superspannend. Nu is het gewoon alweer een jaar later! En ik ben nog steeds zo trots als een pauw! Voor wie mn bundel nog niet heeft gekocht is hier de link. Ik weet dat Nederland echt geen gedichtenland is en dat je met een dichtbundel echt nooit enorme aantallen aan verkoop haalt. Maar daar ging het mij niet om. Deze bundel was een opstapje. Een drempel die ik over wilde…..En misschien, heel misschien komt er ook nog weleens een boek van mij uit……

Ik raad jullie nog steeds aan mijn dichtbundel te kopen. En dat zeg ik niet omdat het mijn bundel is, maar omdat ik al meerdere mensen positief verrast heb horen zeggen dat dichtbundels misschien toch de moeite waard zijn!!!

Geef een reactie

