Had ik maar…

Ja had ik maar blij leuk en geweldig nieuws. Iets in de trant van..nou ik ben er weer, ik ga weer testen en druk posten… Maar helaas pindakaas. Ik kwakkel nog enorm met mijn gezondheid. Maar zoals ik al zei, daar ga ik niet over praten, althans dat wil ik altijd een beetje vermijden. Maar de afgelopen tijd is het gewoon een beetje vervelend. Het weer is vochtig en wat kouder, waardoor mijn gewrichtspijn en ontstekingen opkomen en mijn vermoeidheid toeneemt. Dat is jammer natuurlijk. Maar wat zei ik nou….daar ging ik niet over praten…doe ik het toch weer..

Dus ik schrijf even wat anders. Had ik maar …een winterjas! Ik ben heel erg op zoek naar een leuke winterjas. Iets wat niet zo heel gemakkelijk is als ik eerlijk ben…. Je zult denken…een winterjas is toch niet zo moeilijk. En dat zou het ook niet zijn, ware het niet dat een winterjas nog best aan wat eisen moet voldoen, wil ik hem kopen.

De winterjas moet ten eerste niet te bollig of dik zijn, anders zie ik eruit als een of ander michelin poppetje in mijn rolstoel. De mouwen mogen niet te lang zijn en liefst met elastiek bij de mouwen, zodat ik ze wat omhoog kan schuiven als ik ga rollen. Geen knopen of andere dingen op mijn rug, aangezien ik dan drukplekken op mijn rug krijg. En vooral niet te lang aangezien een jas tot over je knie in een rolstoel nogal vervelend zit. Ook mag hij niet iets met knopen zijn, maar wil ik een rits. En het liefst een niet al te grote  capuchon.. Dus zoals je merkt heeft het vinden van een winterjas nogal wat voeten in de aarde.

Daarbij wil ik wel een exemplaar die nog een beetje hip is en in een normale kleur. En zo ben ik dus al weken aan het zoeken…en kan ik maar niks vinden. En nu vraag ik aan jullie, lieve lezers…. Wat voor een jas hebben jullie? En waar kan ik mijn ideale jas vinden?????

Geef een reactie

