Party Loving !

Zo, en weer eens tijd voor een gezellig klein nieuwe blogje.  Deze week stond in het teken van feest. Of nou ja, ik was goed aan het uitrusten voor een feest. Het Only Friends vrijwilligersfeest kwam er weer aan. En ik had me het vorige jaar echt enorm vermaakt, dus ik wist wel zeker dat dat dit keer ook het geval zou zijn.

Met ons team van supervrijwilligers en stagiaires hebben we er de hele week ook echt naar uitgekeken, dat feest. En het bezorgde mij persoonlijk nogal wat kledingstress. Waar zou ik me een beetje fatsoenlijk in kunnen vertonen? Er zijn vele opties langsgekomen, tot een wanhopige uitroep van mijn kant “ik ga naakt” aan toe.

Maar toen ik mijn kledingkast eens goed inspecteerde kwam ik een stapeltje (ja echt, shame on me) met truitjes tegen, waar het prijskaartje nog aanhing…..nou dat was natuurlijk snel bekeken, want er zat een truitje tussen, waarvan ik meteen wist  dat die het zou worden…..

Afbeelding

Dus die ging aan. En een uur (ja echt een uur) later was ook mijn haar en make-up op orde. Wij werden opgehaald, want Niels had zin om wat biertjes te nuttigen. En dat heb ik geweten! Voor een afwezige stagiair hebben we zelfs nog een aandenken meegebracht in de vorm van een stroopwafel (waarom dat, is een heel lang verhaal en dat ga ik niet houden haha). Haha. Ik moet zeggen, ik heb echt plezier gehad! En een flink rolstoeldansje gemaakt! We waren bijna de laatsten die het feest verlieten. En ik moet zeggen, het bedankje van Only Friends voor de vrijwilligers was top. Ik heb mijn cadeautje (Jill Sanders no.4) op! heerlijk!!!!!!!

Ik heb echt zo een plezier gehad….En….voor het eerst sinds ik in een rolstoel zit, heb ik met Niels geschuiveld! Het was een avond vol verrassingen dus!

Ik zeg, volgend jaar weer!!!

Geef een reactie

