Review Glossybox Oktober

Het is inmiddels alweer november, en stiekem is mijn glossybox van november al binnen, maar jullie hebben nog de review van de glossybox van oktober van mij tegoed. Deze Glossybox stond in het teken van  ” time to dress up”.. en bevatte een aantal producten waardoor je er goed uit zou zien. Ik vind persoonlijk erg leuk dat Glossybox een thema verbind aan de box en de bijbehorende inhoud daarvan. Ik heb deze box dan ook weer met erg veel plezier mogen testen en ik moet zeggen: het is tot nu toe werkelijk mijn favoriete box!

Allereerst zat erin de Glossybox de Ginvera Green Tea Exfoliating Marvel Gel. Dat is natuurlijk een mond vol, de meeste producten die te maken hebben met beauty en lifestyle hebben trouwens van die gekke, bijna onuitspreekbare namen.  Deze gel zorgt is een twee-in-een exfoliator. Deze gel verwijderd make-up resten en onzuiverheden en lost dode en doffe huidcellen op. Hierdoor word je huid fris, egaal en stralend. Deze Ginvera is in Azie al 16 jaar te koop en nu hoopt dit merk ook de Nederlandse markt te bestormen.

Je brengt deze gel aan op je droge huid en masseer het dan in met water… besteed vooral extra aandacht aan de T-zone. Dan laat je de gel een minuutje inwerken en spoelt het daarna grondig van je gezicht af.

Ik vind de gel een beetje vreemd ruiken, maar ik heb mijn gezicht al meerder keren met deze gel verwend. En ik moet zeggen, het doet wat het beloofd. Mijn huid is inderdaad frisser qua uitstraling.  best een aanrader mag ik wel zeggen.

Het tweede product dat ik heb getest, is de Diadermine Ultra Hydraterende creme  High Tolerance. Dit is een dagcreme die is verrijkt met bloesemwater. Het bestaat uit bestanddelen die goed worden verdragen door de huid. De huid word door deze creme gevoed en gekalmeerd. ook beschermd deze creme de huid van je gezicht tegen invloeden van buitenaf.

Deze creme ruikt ietsje minder aangenaam. Er zit geen parfum of geurstof in, aangezien menig huid daar sterk op reageert, maar ik moet bekennen, helemaal geurloos is hij niet. De creme trekt wel direct in je huid en ik moet toegeven, na een paar weken testen, dat mijn huid inderdaad kalmeerde. Ik was nogal aan het kwakkelen met mijn gezondheid en dat ging je zien aan mijn gezicht (zie ook mijn unboxing , daar zie je dat erg duidelijk op) en deze creme heeft mijn huid snel weer opgepept.

Toen was er, van Anatomicals, een lippenbalsem, of ik moet eigenlijk meer zeggen een soort lipgel met de, ik mag wel zeggen, geniale naam: “stop cracking up”. Deze lippenbalsem/gel is voor droge en gesprongen lippen. In deze balsem zit niets wat er niet in hoort de zitten. Anatomicals houdt zijn producten graag zo puur mogelijk. De tube is zo gemaakt dat je de gel gemakkelijk aan kunt brengen op je lippen. Het bevat amandel olie en dat ruik je en proef je ook een beetje. Smeer een fijne laag op je lippen en binnen no time zijn je lippen weer om te zoenen. (misschien kan Bert uit boer zoekt vrouw eens zo een tube aanschaffen…aangezien hij chronisch last lijkt te hebben van droge lippen)

Tot mijn grote vreugde zat er ook Weleda Amandel gezichtsolie in de Glossybox. Weleda heeft echt heel veel prachtige en fijne verzorgingsproducten. En dit is er een van!! Deze gezichtsolie is voor de gevoelige huid, die overal op reageert. Het kalmeert en hydrateert. Breng deze olie aan op de nog wat vochtige gezichtshuid (dus nadat je je gezicht met water hebt gereinigd NIET gaan afdrogen). Je kunt deze olie ook gebruiken om waterproof make-up te verwijderen. Ik ben bij deze fan van deze olie. Mijn huidje voelt superzacht aan.

Toen kwam in de Perfection Volume Mascara van rituals tegen. Een fijne grote  mascara, verrijkt met pure vermalen edelstenen en zonder parfum en parabenen. De mascara beloofde flexibele, volle en langere wimpers. En dat gaf hij ook. Deze mascara is prettig aan te brengen en klontert niet. ik ben officieel groto fan van deze mascara. Rituals heeft weer een fijne make-upje op de markt weten te zetten. Ik kan hem iedereen echt aanraden.

Als laatste zat er in de box een wimperkrultang.  Deze had ik eigenlijk zelf nog niet. Ik heb er zelf niet zulke goede ervaringen mee. Ik heb vaak gehad dat ik per ongeluk mijn ooglid tussen het klemmetje had zitten. Een pijnlijke ervaring, al zeg ik het zelf. Toch vond ik deze wimperkrultang prettig in gebruik. Hij krult de wimpers mooi! En vooral het handvat, beneden, ligt prettig in de hand! Ik vind het een erg prettige wimperkrultang. Voor maar 1 euro te koop bij ELF.

En toen was de box alweer leeg! Ik vond de oktober box echt een fijne box met producten die ik allemaal zou aanraden! De november box is inmiddels binnen en staat in het teken van het 1 jarig bestaan van Glossybox!

 

 

 

 

 

Geef een reactie

