No shave November

November is de No shave maand, om aandacht te vragen en geld in te zamelen  voor  gezondheidsproblemen bij mannen. Zoals bijvoorbeeld prostaatkanker. Over borstkanker is veel bekend, en deze vorm van kanker, die vaak bij mannen voorkomt, is relatief onbekend maar verdient zeker de aandacht. Ik kwam deze tag tegen en om mijn steentje bij te dragen aan de awareness heb ik hem ingevuld. Misschien heeft jouw man of vriend deze maand zijn snor wel laten staan en heb je moeten wennen aan het gekriebel tijdens het zoenen.  Ik wens iedereen veel leesplezier!

 

– Wat vind je van mannen (of vrouwen) met een baard of snor?
Ik vind een snor, mits het niet zo een enorm grote is, bij mannen geweldig. Het heeft wel iets aparts. Maar wel netjes verzorgd en geen etensresten en andere viezigheid erin alsjeblieft. Je hebt van die oudere mannen, die echt van die lange snorren hebben en het ook verzorgen met snorrenvet etc. Dat vind ik echt te gek. Vrouwen met een baard of snor, tja dat vind ik voor die vrouwen best vervelend, want mensen vinden zoiets al snel raar en vies of lelijk. Terwijl sommige mensen er toch echt niks aan kunnen doen!

– Is er een gekke plek die je scheert?

Nee, ik ben echt saai qua plekken die ik scheer. Er zijn ook geen gekke plekken met haar waar ik zou moeten scheren als ik eerlijk ben.
– Is er haar wat andere mensen wel scheren, maar jij niet?

Er zijn mensen die het haar op hun onderarmen scheren, dat doe ik niet. Vind ik ook niet nodig. Evenals de haren op mijn bovenlip, die laat ik ook zitten, maar niemand ziet dat ik stiekem een snor heb (oke, en nu gaat iedereen er uiteraard op letten haha)

– Scheer/wax je je benen net zo vaak in de winter als in de lente/zomer?

Nee, mn bikinilijn en oksels wel, maar in de winter wil ik mijn benen nog weleens overslaan. Niemand ziet ze verder. Maar niet dat er dan echt een vachtje op staat hoor. Gewoon eens in de week ipv om de dag.
– Waarmee verwijder je het liefst haren?

Ik heb het liefst een scheermesje . Het minst gedoe, het beste resultaat.

– Van welke producten die haar moeten verwijderen, heb je spijt dat je ze hebt gekocht?

Hars strips en een epileer apparaat. Voor hars strips zie het rampverhaal. Het epileer apparaat daar gaan mijn benen rood van uitslaan en daarbij vind ik het een onaangenaam gevoel. Ik heb echt spijt dat ik dat ding ooit heb gekocht.
– Heb je een ramp verhaal?.

Ik had ooit hars strips. En die gebruikte ik op mijn benen. En toen ik ze eraf trok, trok ik mijn eigen vel mee. EDS huidjes en hars strips gaan niet zo goed samen helaas.

– Wat is de langste tijd dat je je niet geschoren hebt?

Het klinkt raar, maar het langst dat ik me niet geschoren heb is twee weken. Ik vind dat best al lang. Ik hou niet van lange beenharen enzo, dus ik houd het toch wel bij, maar in de winter misschien iets minder fanatiek dan in de zomer.

Teken een snor op je gezicht

Komtie!

  

Geef jij ook om de gezondheid van de mannen? En wil je onderzoek naar prostaatkanker een steuntje in de rug geven, ga dan naar:

http://nl.movember.com  En doneer!

Geef een reactie

