Winterjas!

Ik berichtte enkele dagen geleden nog dat ikeel erg moeite had een goede winterjas te vinden. Omdat een winterjas bij mij natuurlijk wel aan wat eisen moet voldoen, wil ik er een aanschaffen. In een rolstoel met een winterjas is altijd anders dan gewoon lopen met een winterjas. Ik ben naarstig op zoek gegaan, aangezien het weer kouder en kouder werd. Het werd tijd dat ik naast mijn warme grote (en helaas lelijke) rode fleece jas ook een degelijke winterjas kreeg.

Ik zocht en zocht en vergeleek en moest helaas van veel jassen toch afzien, omdat ze net niet aan de eis voldeden. Toch liet ik me niet heel makkelijk uit het veld slaan..Ergens moest toch mijn jas bestaan? Ik moest en zou hem vinden.

En ik heb hem gevonden! Het kleine nadeel is wel dat er geen dikke trui onder kan. Maar daar heb ik dan nog altijd mijn rode (sorry, toch wat lelijke) jas voor. Verder is het een jas die helemaal aansluit op wat ik wil. Niet te lang niet te kort, niet te groot niet te klein. Helemaal blij mee!

En dit is hem dan! (kijk naar de jas he..niet naar mijn telefoon šŸ˜› )

 

Ā  Ā Ā 

 

Geef een reactie

