Van die dingen

Ken je dat? van die dingen die je echt echt echt moet kopen? Ik heb dat dus. Er zijn dingen die ik gewoon echt echt echt moet hebben. Gewoon omdat ik er meteen verliefd op ben zodra ik het zie!

Nou zoiets heb ik dus weer gevonden! Ik was bezig met Sinterklaas cadeautjes inslaan, toen ik bij de Action iets tegenkwam, wat ik gewoonweg MOEST kopen! Gewoon omdat het zo bij me past , dat het bijna te eng voor woorden is! Wat het is? Nou, een MUTS!

Ik heb er vorige keer al een hele blog aan besteed, maar ik vond deze muts een blogje waard. Gewoon omdat het kan! Dus kijk even goed naar deze muts:

Is hij niet helemaal om verliefd op te worden, met die oortjes? Ik vind het echt zoo een toffe muts. Mensen kijken ook echt bewust naar dat ding. En dat vind ik dan weer niet zo erg!!!!!

Dus dat soort dingen moet ik kopen!! haha ik ben er gewoonweg verliefd op!

Heb jij ook van die dingen?!

Geef een reactie

