Review Glossybox November

Het is weer tijd voor de review van de Glossybox November. Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel, vinden jullie ook niet? Een hele maand is eigenlijk voorbij gevlogen.  Weg..Foetsie. De eerste echt winterse dagen zijn er alweer geweest (en ze schijnen niet terug te komen….) dus iedereen heeft zijn winterspullen er alweer bijgepakt. Ik ook en ik moet bekennen…kou is soms best wel lekker. Hoewel ik het omdat ik stilzit best sneller koud heb… Maar ter zake…de review van de Glossybox November…..

De box van november stond in het teken van het een-jarig bestaan van Glossybox (in Nederland). Een happy box dus met veel leuke dingen erin, zoals jullie wellicht in mijn video gezien hebben. Via deze weg wil ik Glossybox nogmaals heel hartelijk feliciteren met hun eenjarig bestaan!

Wat zat er in de box? En wat vond ik ervan, na gebruik…

Als eerste zat er een fullzise handcreme van Sabon in.

Sabon is een vrij bekend merk onder de ware beauty-liefhebbers. Het is een merk dat een bepaalde luxe uitstraalt. En ik moet eerlijk bekennen, ik vind het geweldig. De mooie verpakkingen en de fijne producten hebben mijn aandacht al wel eerder getrokken. En ooit heb ik van mijn tante een sabon zeep gekregen, met rozengeur. Ik vond het bijna te zonde hem te gebruiken. Nu heb ik dus een fijne tube handcreme. Met als geur Patchouli, Lavendel, Vanille. Ik moet bekennen dat de geur vrij heftig is, wat ik een beetje wijt aan het feit dat ze patchouli EN lavendel in de creme hebben verwerkt,wat beiden best wat heftiger geuren zijn. Maar ik moet bekennen, mijn handen (envoeten, hij is ook fijn als voetencreme te gebruiken) vinden deze creme erg fijn. Ik vind de geur heerlijk ouderwets. Een aanrader wat mij betreft. De tube hancreme is  11,95- Euro

 

Dan zat er van Fashion make-up een liquid eye-liner in de box. Nu weet iedereen dat ik absoluut geen beauty-guru ben. En dat eyeliner en ik altijd een beetje een haat/liefde verhouding met elkaar hebben. Maar ik heb deze variant eens geprobeert. En ik ben natuurlijk vergeten het op de foto te zetten, maar ik kan vertellen dat deze eyeliner voor mij beter werkt en ik er best een mooi lijntje mee kan zetten. Mooier dan gewoonlijk, laten we het daarop houden.Ik ben er nog steeds geen meester in als ik eerlijk ben.  Maar deze eyeliner heeft het zeker makkelijker gemaakt. Enig nadeel, je moet wel echt oogmake-up reiniger hebben, met normaal water krijg je dit er niet af zonder echt flink te moeten boenen. En je lijkt dan dus een pandabeer. Niet handig. Maar makkelijk op te lossen gelukkig. De eye-liner van Fashion make up is  5,- euro

Ook zat er in de box een Zoeva  losse oogschaduw pigment. Dit is in tegenstelling tot veel oogschaduw die men gebruikt een los poeder. Even wennen in het gebruik al ik eerlijk ben. De poeder is hoog gepigmenteert, en dat betekent dat je maar een heel klein beetje poeder nodig hebt om je ogen op te maken. Het is prachtig roze achtig en glimt erg mooi.  Het potje openen was echter ff een drama en de pigment zat dus meteen overal behalve op mijn ogen. Toch vind ik het een fijne oogschaduwpoeder. Ik adviseer wel een kwastje om het aan te brengen. Je brengt namelijk al snel teveel op als je niet uitkijkt. De losse oogschaduw pigment kost  3,80- Euro

Dan hadden we een Anastacia Beverly Hills hydrafull Gloss mini verpakking. Ik vind lipgloss altijd net wat mooier dan lippenstift. Dus ik was blij dit te vinden. Anastacia is trouwens veel bekender vanwege haar wenkbrauw dingen. Maar ze heeft ook een fantastische andere lijn, met lipgloss en andere producten. Ik vond de lipgloss wel fijn, het enige nadeel was wel dat het een beetje plakkerig aanvoelde op mijn lippen. Dit vind ik doorgaans niet zo fijn om te voelen. Verder is het erg gepigmenteert dus is het makkelijk om er maar een piepklein beetje van te gebruiken, dus gaat de gloss wel langer mee. De lipgloss blijft ook goed zitten. De fullzise kost 24,95-Euro.

Als laatste zat er in de box een tube Biotherm Aquasource Nuit. Nachtcreme dus. Ik heb hem een aantal keren gebruikt en ik moet zeggen dat het een prettig effect heeft. Trekt makkelijk in en de volgende dag voelt mijn huid lekker zacht en fris aan. Ik kan Biotherm eigenlijk iedereen aanraden, want het werkt. De fullsize kost 42,70-Euro. Wat natuurlijk niet echt goedkoop is voor een nachtcreme. Ik zou persoonlijk nooit zoveel geld neertellen, maar ik moet wel zeggen dat je per keer maar weinig creme nodig hebt om je gezicht mee in te smeren.

En dan hadden we nog een extra’tje. Van anatomicals… Een deep cleansing mud mask… Ik heb zo gelachen om de naam!!! Het masker is gebruikt ..en ik ben er super tevreden over. Ik leek een beetje op Shrek. Maar mijn huidje vond het masker zalig! en daar gaat het natuurlijk ook om.

  

En dat was alweer de Glossybox van november. Er zaten veel leuke producten in. En ik ben erg blij met de box! op naar de Glossybox December!

Geef een reactie

