Fijne Feestdagen!!!

Lieve allemaal,

Zoals al gemerkt heb ik een paar dagen niets geblogd. Komt niet omdat ik niets te vertellen heb, maar meer omdat ik helaas weer te kampen heb met enkele gezondheids issues.  Ik ben gewoonweg niet fit genoeg om hier veel te typen of om vlogjes op te nemen.

Nog een nachtje slapen en dan is het alweer kerst! Ik verheug me er helemaal op. Ik zal ook wat foto’s maken om jullie een idee te geven hoe ik hier mn huisje heb ingericht en wat ik deze dagen heb gedaan en gegeten!

Voor nu…

Geef een reactie

