Music of the Moment

Muziek, ik kan me geen leven voorstellen zonder muziek. Ik kan wel zeggen dat muziek een grote rol speelt in mijn leven. Ik heb een vrij brede muzieksmaak en ik heb veel wisselende nummers in mijn muzieklijst. Wat ik wel fijn vind, is als de tekst een boodschap heeft, of een betekenis. Hoewel ik ook best kan genieten van muziek die gewoon vrolijk is ofzo. Daarom dacht ik, misschien is het leuk om een keer in de zoveel tijd een blogje neer te zetten met muziek die ik op dat moment veel luister.

Er zijn bepaalde bands waarvan ik de nummers bijna allemaal goed vind. Racoon is zo’n band. De nummers zijn mooi en hebben vaak ook betekenis. Hoewel ze heel poëtisch in elkaar zitten en voor iedereen ook een andere betekenis kunnen hebben. Op dit moment luister ik het nummer.

Ik ben groot fan van de band Racoon. Ik hou gewoon van de manier van muziek maken die zij hebben…

Dit nummer luister ik erg graag. Ik weet niet eens waarom, maar al sinds de eerste keer dat ik dit nummer hoorde, word ik er blij van en wil ik het blijven luisteren. Rihanna heeft meerdere mooie nummers, al ben ik niet zozeer fan van haar. Dit nummer staat vaak aan, kan ik wel zeggen.

Een band waar ik ook naar kan blijven luisteren. Ik vind de liedjes soms ietwat aan de depri kant. Maar de teksten zijn vaak erg mooi.

Ik zou nog wel uren door kunnen gaan met liedjes waar ik naar luister. Maar dan houd ik niets over voor een volgende post.

Waar luisteren jullie graag naar?

Een gedachte over “Music of the Moment

  1. Jochem zegt:

    Gisteren in de top2000 hoorde ik deze, http://youtu.be/eFBiLITENos die luisteren ik op het moment.
    Een tijdje geleden was ik naar Rob Zombie, een goed concert!
    Ook ga ik in het nieuwe jaar naar Crystal Fighters waar ik nu al zin in heb!
    Oa in mijn muziekcollectie; Slipknot, Sticks, Nirvana, Roosbeef en ga maar door.

Geef een reactie

