Een nieuw jaar!

Het nieuwe jaar is alweer 2 dagen oud!  En ik dacht, de hoogste tijd om eens terug te kijken op mijn jaar, beauty-gerelateerd gesproken dan.

In 2012 maakte ik kennis met het fenomeen beauty-bloggen. En hoewel ik al 27 ben, dacht ik…ik ga het er gewoon op wagen! Onder de naam Little Miss PJ ben ik begonnen. De naam zelf staat ergens ook al uitgelegd. En…ik ben uiteraard geen doorsnee beauty-blogger. Nee, ik ben lekker anders dan alle anderen. Niet eens door mijn leeftijd, want er zijn meerdere bloggers die al wat ouder zijn, maar door het feit dat ik toch wat beperkingen met me meedraag. Maar, zoals iedereen wel merkt is dat geen enkel bezwaar of geen enkele beperking om te kunnen beautybloggen.

2012 was het jaar dat ik totaal verslaafd ben geraakt aan het nagels lakken en alles wat daar mee te maken heeft. En vele dames hebben in het jaar 2012 een heuse nagellak verslaving aan de dag gelegd. Ik heb er absoluut geen spijt van!

Ook was 2012 het jaar dat ik mezelf een abonnement op de Glossybox cadeau gaf….en daar ben ik nog steeds erg blij mee! Heerlijk allerlei producten uittesten en daarover een blogje schrijven!

Ik hoop dat 2013 een nog mooier jaar gaat worden! Met nog meer beauty en lifestyle, blogs en vlogs en volgers en bezoekers!!!!

SONY DSC

Geef een reactie

