Review Herbal Essences Beautyfull ends

Zo eens in de tijd wissel ik van shampoo, voor wat mijn haar betreft. Dat komt omdat ik op een gegeven moment merk dat het merk shampoo dat ik gebruik mijn haar niet meer geeft wat het nodig heeft. Het zou zo kunnen zijn dat mijn haar gewoon gewend raakt aan het product. Het kan ook zijn dat ik het me inbeeld, maar het is daadwerkelijk zo. Mijn haar heeft zo af en toe overduidelijk behoefte aan vernieuwing.

Ik heb me gewaagd aan een shampoo-lijn die ik vaker in de winkel heb zien liggen en waar ik al weleens aan heb geroken, maar die ik nog nooit heb gebruikt. Omdat ik toch toe was aan een andere shampoo, heb ik deze meegenomen. Het gaat om de Herbal Essences Beautyfull Ends shampoo, conditioner en leave in balsem. Ik heb de rare tic vaak alles van een productlijn mee te willen nemen.  Ik ben ermee onder de douche gestapt en heb de spullen een week uitgetest. En wat zijn mijn bevindingen?

SONY DSC

 

De verpakking spreekt wel aan. Het uiterlijk van de flessen vind ik eigentijds en speels. De producten zien eruit als simpel maar hebben in mijn ogen ook wel een tikje een  luxe uitstraling. Op de verpakking staat duidelijk aangegeven voor welke haar soort je de producten kunt gebruiken. Aangezien ik wat droger haar heb aan de uiteinden, heb ik gekozen voor de producten die ervoor zorgen dat je mooie haaruiteinden hebt.

SONY DSC  De shampoo geurt aangenaam naar framboos en is makkelijk te doseren. Je hebt maar heel weinig nodig om in je haar te verdelen. Je voelt wel direct dat je haar zachter en gladder word. Bij het uitspoelen word je omringd door een heerlijke geur. De shampoo schuimt niet overdreven gelukkig.

SONY DSC De conditioner ruikt eveneens heel lekker naar framboos. Je hebt weinig nodig om je haar te ontwarren en verzorgen. De roze substantie smeert heel makkelijk uit over je haar (vergeet je punten niet). Na het eventjes in te laten trekken ( 1 a 2 minuten) spoel je het zorgvuldig weer uit. Je haar is merkbaar zachter en de frambozengeur blijft aangenaam hangen.

SONY DSC De leave- in is een beetje aan de vettige kant, maar als je slechts om de dag een klein beetje op je haarpunten wrijft, is dat geen groot probleem. Spoel deze creme dus NIET uit je haar. Het resultaat is dat je haar aan de uiteinden goed verzorgd is en dat je haar lekker ruikt en bovenal gezond glanst.

Enig minpunt bij deze shampoo is wel dat je haar vrij snel vettig word. Je moet dus echt om de dag je haren wassen, maar dan is het een geweldig effect.

Deze shampoo kun je krijgen in de betere supermarkt en de drogisterijen in je buurt. Ik zeg: zeker het proberen waard!

Geef een reactie

