Review Hegron Anti-Klit spray

De Action, vaak word de winkel aangeduid als een soort NO-NO op beautygebied. Het zou goedkoop zijn en daardoor zouden de producten die je er kunt kopen vaak van minder goede kwaliteit zijn. Dat is wat ik vaak zie en hoor op blogs, in filmpjes en in mijn kennissenkring. Toch gaan heel veel mensen wel naar de Action en bijna nooit komen ze er met lege handen vandaan.  En dat voor een winkel met een wat negatieve naam.

Ik vind de Action absoluut geen NO-NO op wel gebied dan ook. En gelukkig zie ik om mij heen ook steeds vaker dat dames op hun blogs en vlogs steeds positiever en enthousiaster vertellen over de dingen die je bij de Action kunt kopen. Natuurlijk, sommige producten op beautygebied zijn gewoon goedkoop en van mindere kwaliteit en kun je beter niet meenemen. Zoals…de stijltangen voor enkele euro’s bijvoorbeeld. Geloof me, je haar vind dat echt niet tof . Maar soms kom je bij de Action vandaan met werkelijk een juweeltje van een product.

En dat is mij overkomen. Ik ben iemand met dik, lang maar ook fijn haar. En dat haar heeft heel erg de neiging om in de klit te gaan zitten. En dan is je haar borstelen af en toe echt geen pretje. Dus ging ik op zoek naar een betaalbaar product die je zou helpen je haar te ontwarren. Bij toeval ging mijn zoektocht gepaard met een bezoekje aan de Action. Aangezien ik daar altijd mijn warme sokken haal. En mijn kaarsjes om te branden. In het schap viel toen mijn oog op de Hebron Anti-klit spray. Mijn nieuwsgierigheid was natuurlijk meteen gewekt. Dus voor 2,89,- was de spray van mij.

foto (32)

Zoals je op de verpakking al ziet staan beloofd de spray ook je haar te repareren. Dat is natuurlijk een mooie bijkomstigheid als je last hebt van beschadigd haar.

De vloeistof in de flacon is lichtroze van kleur en je moet van tevoren even goed schudden met de flacon. Dan spray je dit over je haar en vergeet daarbij ook echt niet de onderkant van je haar, daar waar het haar in de meeste gevallen erg snel in de war zit. Laat het even intrekken, want als je nu direct gaat borstelen (zoals ik dus deed) is er geen enkel effect. Na 1 a 2 minuten kun je je haar echt makkelijker doorkammen en na een week of 2 merk je echt dat je haar meer is gaan glanzen en zachter aanvoelt. De vloeistof heeft daarbij ook nog echt een aangename geur. Een beetje naar frambozen en aardbeien ruikt het. De geur blijft ook echt in je haar hangen.

Als je de spray gebruikt op je pasgewassen, natte haar, is het effect van de spray nog veel duidelijker te merken. Spray het in je natte haar en laat het even intrekken. Je borstel glijdt daarna echt veel beter door je haar. En als je haar droog is, merk je meteen dat het zachter aanvoelt en glanst. Daarbij heb je ook nog eens een lekker geurende haardos. Wat wil je nog meer?

Je merkt het al, ik ben enorm blij met deze spray. Ook omdat het je haar verder niet vet maakt, zoals ik met andere spray’s wel de ervaring heb dat dit gebeurd. Kortom, ga gewoon eens kijken bij de Action. En dan kom je best mooie producten tegen, die soms zelfs nog beter werken dan die van dure merken!

Geef een reactie

