My Life in Pictures

Het is er wel weer eens tijd voor!! Mijn leven samengevat in foto’s van dit moment. Wat speelt er in mijn leven?! Wat heb ik gedaan, gegeten gezien gehoord en wat vind ik leuk om te delen?

foto (52)

Hier is Janouk…en Janouk was een beetje in een jaloerse bui. En ging dus boven op Niels liggen en als ik ook maar een vinger uitstak, dan keek ze op deze manier naar me… Lachwekkende kat is het ook eigenlijk. Snoepje van de dag, kan ik wel zeggen.

dagboekje

Op het moment is het een beetje chaotisch in mijn hoofd. Wat mij altijd erg helpt, is dingen van me afschrijven. Daar heb ik een dagboekje voor. Dus inderdaad, ik schrijf gewoon met het handje. En dat bevalt me prima. Af en toe lees ik mijn gedachten terug en denk ik..wow wat ben ik toch een enorme chaoot. Maar dat geeft natuurlijk niets. Het helpt dus om mijn hoofd wat minder druk te maken om even wat op papier te zetten. Of wat ideetjes om te bloggen neer te zetten. Ik vind dit boekje zo schattig ook, dus ik pak hem er met plezier bij!

foto (69)

Mijn nieuwe agenda voor 2013. Ik heb dit jaar niet heel veel goede voornemens, behalve dan wat minder vergeetachtig te zijn. En omdat de agenda op mijn Iphone niet werkt, heb ik maar een exemplaar gekocht waar ik al graag naar kijk en ook graag inkijk. Dat helpt, want dan zie je wat er die dag allemaal te gebeuren staat! En ik moet zeggen, ik hou me erg goed aan het voornemen afspraken in de agenda te zetten en elke dag in de agenda te kijken wat er moet gebeuren.  Misschien dat ik dan toch minder chaotisch word?

foto (68) foto (67)foto (68)

Afgelopen zondag was het werkelijk  prachtig weer!! Ik had enorm zin om er eens op uit te gaan. En ik ben dol op het bos en het strand. Dus daar moest de trip heengaan. Het zonnetje scheen, de lucht was mooi blauw met wat mooie witte wolkjes, het was windstil en je kon de zee goed horen en ook ruiken. Echt wandelen over het strand kan niet, en ook in je rolstoel het strand op was in mijn geval niet gelukt, want tja..dat zand…..Maar gelukkig kan ik wandelen (nou ja, rollen) over de boulevard en geniet ik zo ook van de zee en het strand en de geur van de zee. Ik heb werkelijk genoten van de wandeling!

foto (65)

En een wandeling thuis afsluiten met een lekker glas chocoladewijn maakt alles helemaal goed! Bij de C1000 hebben ze dit. Ik heb dit voor het eerst geproeft toen ik bij vrienden een gezellig borreltje ging drinken en ik ben er meteen verslingerd aan..wat is dat lekker zeg. Natuurlijk, geniet maar drink met mate! En dat geld voor mij natuurlijk helemaal. Ik drink meestal maar 1 of 2 glaasjes alcohol. En ook niet dagelijks. Maar deze zondag was zo prachtig dat ik dit gewoon een fijne afsluiter vond.

foto (70)

En dan is er weer een nieuwe uitdaging in mijn leven. Ik ben namelijk klaar met mijn studie sportpsychologie. En ik was enorm toe aan een nieuwe uitdaging. Net als Niels, die zijn opleiding sportmasseur ook al zo goed als afgesloten heeft. Aangezien wij regelmatig naar Duitsland gaan, om te shoppen of op vakantie, vond ik het wel leuk om de taal goed te gaan leren spelen. Engels is voor mij niet echt uitdagend, aangezien ik dat al redelijk spreek en schrijf. Maar Duits…ja vind ik een leuke taal. Deze week is het pakket binnengekomen dus ik kan mijn hersenen weer aan het werk gaan zetten! Ik vind het helemaal leuk!

foto (53)

En dan is er niets lekkerders om uit te rusten samen met mijn knuffelkatje Joep!  Hij is gewoon een schatje en komt zo vaak even knuffelen, zoals hier.

Dit was mijn weekje in enkele foto’s. Ik hoop dat je het leuk vond.

Hoe was jouw week?

2 gedachtes over “My Life in Pictures

Geef een reactie

