Get to Know me…

Ik ben wat blogs aangaat een echte tag-lover. Ik vind tags echt leuk om te lezen en om in te vullen. Ik kwam toevallig deze tegen en ben hem gaan invullen. Dus leert iedereen me nog beter kennen! Haha.

Get to Know me..a bit more..

Geboortejaar?
Ik ben geboren in het jaar 1985.

Hoe lang ben je?

Ik ben niet gezegend met een enorme lengte. Ik ben ongeveer 1.64 m . En dat is gemiddeld vrij klein. Ik ben vroeger ook vaak uitgescholden voor “Smurf” of “Ukkie”. Nu maakt me dat gelukkig niet uit. Ik zou niet langer willen zijn. Deze lengte past prima bij mij. Maar misschien niet bij mn gewicht haha.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik dacht, serieus..JIPPIE een nieuwe dag…wat ga ik vandaag eens bloggen!

Waar ben je op dit moment?
Op mijn gebruikelijke plekje, op de bank..en eigenlijk zit ik daar bijna 24/7. Te bloggen, lezen, haken,studeren en tv kijken..kletsen…alleen om te studeren en eten zit ik aan tafel..oh vooruit en als ik me opmaak of een vlog maak…dan zit ik ook niet op de bank.

Single/relatie?
Ik heb al 13 jaar een relatie, met Niels. Inderdaad voor degene die goed kon rekenen, ik was 14 dat ik een relatie met hem kreeg..

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een spontaan, warhoofdig, impulsief,wispelturig,gevoelig , spring in t veld, met een grote mond en een piepklein hartje…

foto (46)

Guy/Girlcrush:

Geen guycrush voor mij. Ik heb een relatie. Ik heb wel een girlcrush..Leona uit the Voice of Holland vind ik echt te gek.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op dit moment zou ik graag een chocoladekoekje willen. Ze staan in de kast maar die is te hoog en ik kom er dus niet bij..

Wat is je doel in het leven?
Mijn doel in het leven is gelukkig zijn en anderen blij en gelukkig maken. Klinkt heel cliche ik weet het, maar ik heb geen doel als in beroemd worden. Nou oke, vooruit, ik heb ook als doel mensen wat meer begrip te laten krijgen voor mensen die zich voortbewegen op vier wielen…eeh die dus in een rolstoel zitten..

Waar ben je bang voor?
Ik ben bang voor..eh ja…ik ben bang om de mensen waar ik van hou kwijt te raken.

Heb je je rijbewijs?
Ja, ik heb mijn rijbewijs. Maar door de medicatie die ik dagelijks slik is het gewoon niet zo verantwoord als ik ga autorijden…

Nagellak of lippenstift?
Nagellak, absoluut. Ik ben een nagellak meisje. Ik hou niet zo heel erg van lippenstift. Ik weet niet hoe het komt maar het is niet mijn ding.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De Lente en de Herfst, omdat deze heel kleurrijk zijn. Ik hou niet van heel warm of heel koud. Een beetje regen vind ik nooit erg. Maar lente bloemen en herfstbladeren vind ik prachtig om te zien. Vandaar .

Wil je ooit gaan trouwen?
Ik wilde ooit gaan trouwen. Sinds 7-7-2011 ben ik gewoon getrouwd! Geen seconde spijt van!

IMG_3568

Ben je een healthy-freak?
Ehm…Ik moet toegeven dat ik geen gezondheidsfreak ben. Ik probeer goed voor mezelf te zorgen maar ik laat een lekkere snack zeker niet altijd staan. Dus nee..geen freak.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerblond haar tot over mijn schouders..bijna tot aan mijn ellebogen (nog iets sparen).

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik heb een heel mooi jurkje gezien en die zou ik graag kopen. Maar ik moet even wachten want ik heb daar even het geld niet voor.

Heb je tattoos?
Nee, geen tattoos. Nog niet moet ik zeggen. Ik zou er ooit wel eentje willen. Maar waar weet ik nog niet. Wat weet ik wel, een elfje met een hartje en een bloem.

Heb je piercings?
Behalve gaatjes in mijn oren niet, en verder heb ik ook geen behoefte aan piercings. Dat is dan weer iets minder mijn ding. Ik heb er niet zoveel mee. Het enige wat ik ooit nog wel zou willen is een ringetje bovenin mijn oor. Maar dat gaat waarschijnlijk toch niet gebeuren. Ik ben te bang dat het fout gaat.

Draag je een bril?
Ja, ik heb een bril en die draag ik vaak tijdens het studeren of bloggen. Ik heb geen enorme oogafwijking dus ik kan ook makkelijker zonder. Toch is lezen met iets fijner voor mijn ogen.

Wat is jouw perfecte pizza?
Ik kom toch bijna altijd wel op pizza tonno (tonijn) of Hawaii uit. Ik ben geen gekke smaken eter. Ik hou van deze smaken pizza dat is dus mijn perfecte pizza.

Favoriete eten/drinken?

Mijn favoriete eten is een supermoeilijke vraag! Ik hou van eten! Ik ben een Bourgondisch meisje dus ik lust bijna alles. Geen tomaat en kiwi omdat ik daar allergisch voor ben en geen citroen en limoen of mandarijn omdat ik daar koppijn van krijg. Verder eet ik alles wel. Mijn favo drinken is koffie thee en water. En zo af en toe een chocoladewijntje of een canei peach..

foto (65)

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb er een paar

– Like a day in a candyshop van Essence

– Loverdose van Diesel

– No4 van Jill Sander

– Forbidden Rose van Avril lavigne.

– Casmir van Chopard (kan ik nergens meer vinden helaas)

SONY DSC

Wat is het laatste wat je kocht?
Een too cute agenda van Winnie the pooh!!!!!!! En ik ben er zooo blij mee!

foto (69)

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Ik voerde mijn Pou!

Favoriete ijsje?
Dan kies ik toch voor Ben & Jerry’s. Mijn favoriete smaken zijn Strawberry Cheesecake en Cookie Dough.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben geen enorm goede slaper, maar juist daardoor ben ik slecht in vroeg opstaan. Daarbij ben ik een hevige slaper als ik een vermoeidheidsaanval heb. Dus ja een hevige slaper komt dichter in de buurt.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Heel veel leuke dingen doen, dat ten eerste. Veel meer leuke blogs maken en veel meer vloggen. Ik ga genieten van alle fijne mensen om me heen. En alle mensen waar ik niks mee kan links laten liggen. En meer tijd doorbrengen met alle lieve vriendjes en vriendinnetjes die ik heb. Meer orde scheppen en dingen opschrijven in mn agenda zodat ik ze niet vergeet en dan ook dagelijks in mn agenda kijken.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met 3 kussens in bed. 1 grote zijslaapkussen, en 2 hoofdkussens. Heerlijk vind ik dat, die kussens. 1 is echt te weinig voor mij hoor!

Ben je een ochtend of avond persoon?
Geen van beiden als ik eerlijk moet zijn. Ik ben gewoon een middagmens..Of geen mens, kan ook. Ik ben ’s morgens niet echt productief en ’s avonds gewoonweg te moe om productief te zijn..dus ‘smiddags ben ik op mijn best.

Ben je geordend of rommelig?

Heeeeel erg rommelig! Verschrikkelijk chaotisch alles kwijtrakend rommelig. Vergeetachtig rommelig. Geen land mee te bezeilen dus..

Wat wil je op dit moment graag zien?

De film The Hobbit.. Ik ben fan van fantasy films (niet alle hoor). Oh en ik wil Movie Park Germany zien en ik wil ook graag naar Disney Land Parijs…

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik denk niet vooruit omdat ik met mijn aandoeningen gewoonweg niet weet hoe ik er over 10 jaar bij zit. Ik plan dan ook niet vooruit en over 10 jaar? Dat zie ik dan wel weer. Saai he?

Wie mis je op dit moment?
Ik mis mijn lievelingstante Lida. Zij is helaas in 2010 overleden. En ze was een soort moeder voor mij. Dus daar heb ik het best wel een beetje moeilijk mee.

SONY DSC

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik vind dat soort vragen best moeilijk. Ik vind mijn ogen wel erg mooi en ik ben blij met oren.

Ben je verlegen?
Absoluut NIET. Ik ben niet verlegen en ik ben nooit verlegen geweest. Ik stap overal op af en ben daarom ook vrij direct tegen mensen. Ik hou dan weer niet van grote groepen en ben dan weer wel onzeker over hoe anderen mij zien. Maar dat vind ik niet verlegen. En te zelfverzekerd vind ik ook weer een beetje minder mooi aan mensen.

Heb je een accent?

Ik heb een klein Zaans accentje, maar niet heel erg opvallend.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb twee oudere halfzussen van 38 en 36 een broertje van 26 en een jonger halfzusje van 17.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Mijn dagelijkse leven is niet gigantisch druk gevuld met dingen. Ik werk niet en ga ook niet naar school, vanwege mijn aandoeningen, die het me onmogelijk maken om dit te doen. Meestal sta ik op, ga ik ontbijten, kijk ik het nieuws. Dan start ik de computer op en ga mijn mail lezen en beantwoorden. En dan kijk ik op facebook of er nog nieuwe dingen zijn en klets ik via de chat met vriendinnen. Ik kijk op het lotgenotenforum waar ik beheerder en moderator van ben of er nog dingen zijn die moeten gebeuren, en die ga ik dan doen. Ik doe indien noodzakelijk een belrondje en speel als ik zin heb op mijn dwarsfluit.Ik schrijf blogs of bewerk foto’s of filmpjes voor mijn blogs (ja ik heb er twee). Dan lunch ik en ga ik dingen uittesten of ga ik even een beetje lezen of studeren. Dan ga ik nog wat werken aan een verhaal dat ik schrijf en dat ooit een boek moet worden. Dan ga ik boodschappen doen en kook ik een lekker avondmaaltje. Dan kijk ik nog wat tv, klets ik nog wat op whats’app en ga ik rond 22.00 lekker naar bed.

Geef een reactie

