What’s on my Iphone?!

Deze keer een gezellige post…over..wat er op mijn Iphone staat wat apps aangaat en waarom ik dat erop heb staan. Want ja dat is gewoon leuk om te weten. En wie weet is het heel inspirerend en zie je apps waarvan je denkt: Ja dat is leuk!!!  Ik heb dus een Iphone 4. Ik wilde geen 5. Ik vind een 4 echt goed genoeg! En waarom ik een Iphone wilde? Omdat ik dol ben op de Apple producten! Helaas zijn ze duur en heb ik er niet het budget voor. Maar ik had wel een budget voor een abonnement waar de Iphone 4 bij zat. Dus ik was er heeeeel blij mee. En ik wil ook nooit meer anders. Ik heb andere telefoons gehad, maar ik ben gewoon echt dol op de Iphone.

Maar goed wat heb ik op mijn Iphone staan?

foto (14) 

 

In de onderste balk zie je gewoon mn meest gebruikte dingen, zoals telefoon, whatsapp en sms enzo. Daar valt natuurlijk niet veel aan uit te leggen. Heel handig en ik gebruik het veel. Hoe vinden jullie trouwens mijn achtergrond? Ik ben helemaal verliefd op het kleine katje! wat een poepig beestje he! Hou ik zo van!

foto

 

Ik heb mijn apps georganiseerd op soort, want ik vind het vervelend als ik steeds aan het zoeken ben naar apps. Dit is mijn medische app gedeelte..Ik zal wat apps van dichterbij laten zien. De ICE spreekt voor zich, daar staat wie je in nood moet bellen en mijn bijzonderheden. Dan komt de AED4-EU, EHBO, Donorcodicil en het hoofdpijndagboek.

foto (11)   foto (10) foto (13)foto (12)

Deze eerste app, daarmee kun je in het geval dat je EHBO moet verlenen en moet reanimeren, de dichstbijzijnde AED vinden. Met de tweede app kun je vinden wat te doen bij verschillende soorten ongevallen en als je met borstcompressies moet reanimeren duw je op reanimeer nu en je hoort het ritme waarin je de hartmassage moet geven.

Ik heb helaas veel last van hoofdpijn. En dan niet een beetje, maar redelijk intens. In deze app kan ik bijhouden hoe de hoofdpijnperiodes verlopen. Is handig omdat ik het dan duidelijker aan de arts kan uitleggen. Een tip voor mensen met hoofdpijnen of migraine. Je krijgt inzicht in hoe de hoofdpijn verloopt en wat je triggert enz enz. ik vind het heel handig. De laaste app spreekt voor zich. Het is een aanvulling op het kaartje in je portemonnee. Ik ben donor! En ik hoop dat veel meer mensen dit gaan worden. Het nalaten van organen redt levens. En wat is er nu mooier dan te weten dat jij er misschien niet meer bent, maar dat jouw organen misschien wel levens hebben gered!

Het tweede hokje bevat alle social media apps, als facebook, twitter, skype, internet, wordpress en bloglovin. Daar hoef ik natuurlijk niet over uit te leggen wat daar handig aan is! haha. En dan komen we bij de spelletjes. Ik speel onder andere….

foto (5)foto (15) foto (17) foto (8)

 

Pou, dat kun je vergelijken met een tamagotchi van vroeger. Een virtueel huisdiertje, dat je moet eten geven, schoonhouden en waar je mee moet spelen. Ik vind het geweldig! Ik was dan ook eenechte tamagotchi liefhebber en vind het superleuk om dat ook op de Iphone te kunnen. Dan speel ik Mindfeud, dat zal iedereen wel kennen. En het altijd populaire wordfeud. En een super frustrerend spelletje, candycrush..en daarbij moet je dus de snoepjes drie op een rij maken en zoals je ziet, de gelatine wegspelen. Ik ben bij level 33 en ik kom momenteel niet verder, dat is best jammer als ik het even mag zeggen…

foto (3)

 

En dan heb ik nog de kios, en de hulpapps waar ik echt niet veel mee doe. En dan de productiviteitsapps, zoals agenda en mail en instelling. Waar ook mijn adresboek staat…En dan een financieel dingetje, waar ik een saldochecker van de bank heb staan, de Albert Heijn app, waar bij je goed bij kan houden wat je wanneer kocht (ik moet bekennen, ik kijk er zelden op…) en mijn T mobile app waar ik fijn kan zien hoeveel ik nog kan bellen en internetten.

Het laatste blokje bevat mn camera en de videobewerkingsapp, de foto opslagpunten , de tvgids en de youtube app. Maar daar hoef ik niet veel over te vertellen want het is iedereen duidelijk waar ik die voor gebruik. En last but not least, mijn muziek…wat staat er op mijn playlist? Nou, de volgende supermooie nummers!

foto (18)

 

Ik hoop dat je het leuk vond een kijkje in mijn Iphone te krijgen.

Wat staat er op jouw Iphone? Heb jij handige apps?

Geef een reactie

