Review Fa Pink Passion

Douchen, het liefst zou ik urenlang onder de douche staan en me wassen met wel tien verschillende douche producten. Naast dat het absoluut niet goed is voor je huid, zal helaas mijn waterrekening ook torenhoog zijn….. Dus beperk ik me tot eenmaal per dag douchen. En dat doe ik graag met lekker ruikende producten. Vaak zijn dit producten van Dove. Maar ik heb voor kerst een lekker cadeaupakket van Fa gekregen, met daarin onder andere de Fa Pink Passion douche-gel. Deze douche-gel is nog niet zo heel lang in het Fa assortiment en ik was er best nieuwsgierig naar. Ik ben geen enorme Fa fan, ik gebruik niet vaak producten van Fa, maar toch dacht ik…fijn, laat ik dat eens uittesten. En dat heb ik dus gedaan…

SONY DSC

Zoals je ziet zaten er in het pakketje ook de Pink Passion deodorant en de Cream&Oil Silk Magnolia handzeep. Ook die heb ik getest, deze review zal ik het enkel hebben over de  douche-gel. De andere producten krijgen uiteraard een geheel eigen review. Ik zal jullie dat absoluut niet onthouden, aangezien ik blij verrst werd door deze Fa producten!

Al meteen viel mij de vrolijke roze kleur van de verpakking op, en de schattige bloemetjes erop. Ik ben een meisje..en ik hou enorm van roze en van bloemetjes. Dus dat was al meteen in de roos! De geur is Rozen en Passiebloem. Ik vind die twee bloemen zelf erg lekker ruiken en vond het dus superfijn te weten dat deze geuren in de douche-gel zaten. Je huid moet er zachter van aan gaan voelen, word op de verpakking beloofd. Ik was dus vreselijk benieuwd en ben er gauw mee onder de douche gestapt!

De kleur van de douche-gel verraste me volkomen! Een mooie doorzichtig dieproze kleur (hij lijkt op de verpakking) kwam tevoorschijn uit de fles. En het geurde heel lekker, niet te zoet en overheersend, maar precies goed. Het schuim was trouwens gewoon wit, dus maak je geen zorgen dat je opeens gekke roze vlekken op je huid krijgt van de douche gel.

Na enkele dagen Fa gebruikt te hebben moet ik trouwens echt tot de conclusie komen dat mijn huid niet zachter is dan normaal gesproken. Nu heb ik een aparte huid die door mijn aandoening altijd al zacht aanvoelt, maar wel wat droger is. Het droge is niet weg, in tegenstelling tot de producten van Nivea en Dove doet dit dus niet veel voor je droge huid. Ik zou hem dan ook niet aanbevelen als je een beetje een droge of gevoelige huid hebt.

Voor alle andere mensen zou ik zeggen…dit product is een prettig product om te gebruiken. De prijs van het product is 3,04,-Euro bij de Kruidvat.

Geef een reactie

