Bloopers

Ik ben nog niet zo bedreven in het maken van vlogs. Toch vind ik het superleuk om te doen. Ik wil niet zeggen dat ik geweldig kan vloggen. Maar alleen dat het minstens zo leuk is als bloggen. Want naast schrijven, klets ik ook echt heel graag. Helaas betekend goed vloggen (videobloggen) wel dat je heel vaak gekke dingen zegt, doet of meemaakt. Je moet geduld hebben, want vaak moet je wel duizend keer overnieuw beginnen. Toch is het soms erg grappig om te zien wat er allemaal mis gaat. Hier een kleine samenvatting van wat er allemaal mis kan gaan. Veel kijkplezier!

 

2 gedachtes over “Bloopers

Geef een reactie

