15 Leuke Dingen

15 leuke dingen

 

Leuke dingen, je kunt ze eigenlijk niet genoeg hebben. Gewoon dingen waar je een glimlach van krijgt of ongelofelijk blij van kunt worden. Soms vergeten mensen dat ze bestaan…leuke dingen. Ik vind dat jammer want er zijn zoveel fijne en leuke dingen! En het zijn misschien niet altijd dingen die zo leuk zijn dat ik erbij sta te gillen en stuiteren, maar zeker dingen die mijn leven een stuk leuker maken!!!

 

–          Wakker  worden en je beseffen dat je je eigenlijk geweldig voelt! Echt zo fijn. Eindelijk is dit de laatste tijd zo. Ik heb zo vaak dat ik me niet zo fijn voel bij het wakker worden en dat is nu gewoon lekker over! Ik voel me blij als ik wakker word, en heb verschrikkelijk veel zin in de dag en alles wat deze in petto heeft.

wakker!

 

–          Vooruit werken, zodat je zeker weet dat er elke dag 1 leuke blog op je sites staat. Ja, daar kan ik nou erg blij van worden. Ik vind het gewoon tof om elke dag wat op mijn sites te zetten, om zo iedereen een lach op zijn gezicht te geven, of informatie..of gewoon een paar minuten vermaak! Daar kan ik gewoon op voorhand blij van worden. En het is gewoon ook lekker als je weet, dat je dingen op voorhand al klaar hebt, zodat je niet hoeft te stressen.

Love to blog

–          Pou verzorgen op mijn Iphone. Tja, het klinkt kinderachtig, maar ik zit daar gewoon echt helemaal bij te genieten. Dat had ik vroeger al bij mijn tamagotchi, en nu nog steeds dus bij mijn Pou. En het leuke is dat je blijft spelen, het wordt niet saai op een moment. Kan ik dus superblij van worden.

foto (5)

–          Merken dat je steeds makkelijker talen leert. Ik ben begonnen met een cursus Duits, samen met Niels. We gaan zo vaak naar Duitsland, dus we vonden het tof om samen de taal wat beter te leren spreken. En omdat ik anders sneller studeer dan Niels, heb ik een cursus Spaans gekregen van een vriendin, zodat ik ondertussen ook nog een tweede taal kan studeren. En dat gaat me gewoon verrassend goed af. Ik had op de middelbare school nooit zo een zin in Duits en Frans…want wat deed ik daar nou verder mee. Maar nu snap ik hoe handig het is om meerdere talen goed te beheersen. Plus dat ik studeren nu ook gewoon supertof vind….

foto (70)

–          Eindelijk een trui hebben waar je in kunt wonen. Ik word zo blij van kleding die zo comfortabel zit dat ik het graag aantrek. En ik heb weer een trui gevonden waarin dit kan! Hij zat in het kledingpakket van Only Friends en ik heb hem nu alweer aan, die trui. Ik ben er nu al dol op! Ik heb het ook met de huisbroeken van de Primark, wat een zalige broeken zijn dat. Ik hou gewoon van comfortabel in huis rondbanjeren. Als ik niet weg hoef, ga ik meestal voor dit soort kleding. En daar kan ik erg blij van worden.

 

–          Leuke series op tv. Er is op dit moment echt een enorme berg met supergoede tv-series !  Lieve Liza, Divorce, Once upon a time, Vampire Diaries…GTST…Missing, Unforgettable en donderdag de nieuwe serie House!.. Ik ben gewoon helemaal blij, zoveel toffe dingen om te kijken…ik kom bijna tijd tekort om alles te kunnen kijken….Gelukkig is er uitzending gemist, want ik zou echt niet weten wat ik moest doen, want ik wil alles gewoon volgen!

 

–          Zin hebben om te koken. Dat is ook een ding waar ik blij van word, ik heb superveel zin om lekker eten te koken, ik heb iets meer energie de laatste tijd, dus ik neem het ervan en kook gewoon lekker dingen voor Niels en voor mij. Gewoon, budget vriendelijk hoor..en ik sta niet lang, want ik bereid graag dingen voor aan een tafel, zodat ik kan zitten. Dus ik ben een happy Cook! Haha.

foto (58)

 

–          Een lekkere kop koffie! Ik kan daar zooo blij van worden! Gewoon een koffie..op de bank en dan lekker genieten. Ik ben ook echt koffie verslaafd moet ik toegeven. Ik kan niet goed zonder dit spul want ik kan de dag er echt niet zonder beginnen. Het maakt me vrolijk, alleen de geur van koffie al. En dan gewoon lekker rustig wakker worden op de bank met een bakje koffie in de hand en even het Ontbijtnieuws kijken. Wat is er fijner!

koffiekunst

–          Een fijne “wandeling” buiten. Gewoon even een frisse neus halen. Ik ben er dol op en geniet dan ook van alles om me heen, het water, de bomen en de dieren. De mensen,al kijken ze misschien niet altijd even vrolijk. Buitenlucht is ook nog eens supergezond voor je. Ik vind het zo belangrijk om eigenlijk elke dag wel buiten te komen. Maar soms schiet het er ook weleens bij in. Maar echt, lekker naar buiten doet je humeur echt goed!

foto (68)

–          Bijkletsen met vrienden en vriendinnen. En eigenlijk gebeurd dit me niet vaak genoeg. Dat ik gewoon even fijn bijklets met vrienden. Vrienden die ik heb wonen allemaal niet om de hoek. En dat vind ik zo jammer af en toe. Maar gelukkig heb je daarom ook whatsapp en facebook enzovoorts, dan kletst dat veel makkelijker bij. Toch vind ik het allerleukste nog gewoon in real  life met elkaar bijkletsen. Ik word er altijd supervrolijk van!

 

–          Films kijken. Ik kan daar ook zo blij van worden. Op tv of op dvd, dat maakt me niet zoveel uit. Gewoon lekker onderuit zakken en je mee laten slepen in de film. Ik keek afgelopen avond nog “de Eetclub” en ik heb echt zitten genieten van de film.

 

–          Fijn dromen! Ik word superblij als ik wakker word en ik heb superfijn gedroomd! Nu vind ik dromen een van de mooiste dingen en het fascineert me enorm. Vooral de onderwerpen van mijn dromen verbazen mij altijd. Het is ook zo levensecht! Ik kan daar blij van worden, als het leuke dromen zijn.

 

–          Een fijn boek lezen! Echt dan is mijn dag weer goed. Kop thee en een koekje erbij..onder een dekentje kruipen en dan een goed boek lezen.  Ik ben een echte leesfreak dus mij maak je gelukkig met dit soort dingen.

reading-is-cool

 

–          De Glossybox krijgen en uitpakken! Ik krijg elke keer zo een gelukskriebeltje als ik de box weer binnenkrijg . Een cadeautje aan jezelf vind ik het keer op keer. En ik pak het altijd vol nieuwsgierigheid uit en ik moet toegeven dat de inhoud me meestal nog veel blijer maakt! Ik blijf nu eenmaal een vrouw en ik hou van dat soort dingetjes!

glossybox7

 

–          Schrijven, gelukkiger dan dat kan ik niet zijn, ik moet schrijven! Ik ben altijd zo happy als ik weer mag schrijven, of in dit geval typen! Ik ben echt het gelukkigst als je mij laat schrijven. Ik zou niet weten of ik zonder zou kunnen leven. Lijstjes, in mijn agenda of in  mijn dagboek of typend op de laptop..Ik denk dat je mij zelden niet schrijvend tegen komt

love-to-write

Dat waren alweer vijftien leuke dingen. En eigenlijk kon ik nog wel doorgaan. Ik ben waarschijnlijk gewoon makkelijk blij te krijgen…

Waar wordt jij nu blij van? Wat vindt jij leuke dingen?

Geef een reactie

