Sportkleding.

Ik sport, jazeker! Ik doe een hele leuke sport. Een niet alledaagse sport. Namelijk rolstoelhockey. En het leuke aan deze sport is dat het een integratie sport is. Dus een sport die je met zowel valide als minder valide mensen kunt spelen! Echt zo enorm leuk! Ik doe dit ongeveer…4 jaar, het eerste seizoen bij de Randwijck Rollers en nu alweer 3 seizoenen bij Only Friends. Naast speler ben ik ook vrijwilliger bij Only Friends. Ik ondersteun de trainers en het afdelingshoofd en ik ben stagebegleidster. Echt super superleuk!

Na 3 jaar was het weer eens tijd voor nieuwe kleding. We krijgen deze kleding gesponsord door een bedrijf, waar ik de naam even niet van weet. Maar ik vind het geweldig dat ze dit doen! En ik heb dus foto’s gemaakt van de kleding en ik zal vertellen hoe het zit en wat ik ervan vind. Ik ben me ervan bewust dat ik er bleek en moe uitzie op de foto’s. Dat komt omdat er afgelopen zaterdag een competitiedag was. Daarvan moet ik altijd enorm bijkomen. Maar laten we niet verder hierop ingaan…hier komen de foto’s

 

SONY DSC

 

Hier zie je de trainingsbroek en de trainingsjas van Only Friends. Het is inderdaad rood, en eigenlijk vind ik dat rood mij altijd een beetje bleek maakt. De broek is zwart en comfortabeler dan de vorige broek en je hebt er minder snel een bouwvakkersdecolete in, hetgeen bij de oude broeken echt vaak voorkwam. Geen gezicht zeg maar.. Het merk is le coq sportif. Deze kleding, en ik heb er meerdere kledingstukken van, valt altijd een beetje klein,dus een maatje groter is geen overbodige luxe. Het trainingsjack is prettiger dan de vorige, door het ontbreken van elastiek in de onderkant. Helaas is er ook geen elastiek meer om de mouwen, dat is toch wel jammer. Verder vind ik de uitstraling erg goed, en ook echt sportief, zoals het hoort.

SONY DSC

 

Dit is het wedstrijd shirt. niet meer met een enorme opdruk op de voorkant, maar een logo. Erg mooi. De mouwen zijn mooi strak, zodat je niet met je hockeystick kunt blijven hangen, iets wat ik dan weer een voordeel vind. De pasvorm is prettig, de ruglengte is beter dan het vorige shirt, zodat je niet met een blote rug in je stoel komt zitten. Ook dit shirt is rood, wat niet helemaal mijn kleur is. Maar het zijn nu eenmaal de clubkleuren.

SONY DSC

 

Om als vrijwilliger herkenbaar te blijven tussen de leden, hebben zij een zwarte polo. Het is fijn dat er ook iets in een andere kleur is, en zwart vind ik over het algemeen echt prima! De pasvorm is fijn, hij is ook weer ietsje langer, dus geen blote rug!!!! Zwart is wel iets meer mijn kleur en ik ben dus blij met de polo…

SONY DSC

 

En dan mijn favoriet uit het pakket… De trui! Ook deze is voor vrijwilligers…en zit niet in het spelers pakket. Maar o wat hou ik nu al van mn trui. Hij is zacht, warm en je kunt er echt in wonen… Ik vind de opdruk mooi en het is gewoon echt een superfijne trui. Ik zou er nog veel meer over willen zeggen, maar ik denk dat dat niet nodig is, je ziet m zelf al haha.

SONY DSC

 

En last but zeker not least… de heerlijk warme winterjas. Hij is warm en winddicht en is heel fijn om te dragen. Dan valt de kou buiten echt mee! Ik heb m even getest en ja, hij is echt zalig warm…..

Niet op de foto staan een korte broek, witte kousen en de zomerjas…en de rode tas waar het inzat…. De korte broek is niet van belang en de rest komt in het voorjaar op de foto.

Al met al is mijn conclusie dat het kledingpakket echt super is! Ik ben er blij mee en we stralen op deze manier als club een eenheid uit. Top! En nog eens modieus verantwoord!

 

Geef een reactie

