Review Fa Pink Passion Deodorant

Het is wel weer tijd voor een review van een product dat ik heb getest. Deze keer is het de Fa Pink Passion deodorant, die ik ook in het Fa-pakket voor kerst/sinterklaas heb gekregen. Ik was erg benieuwd naar de producten. Zelf ben ik, zoals ik al eerder vertelde , geen enorme Fa-gebruiker. Ik weet niet waarom, maar het product trok mij iets minder dan Nivea of Dove. Het pakket maakte me dus ook gewoon nieuwsgierig.

Ik heb wel vaker deodorants van Fa gebruikt, en ook zeker de lekkere zoetige geuren. Maar meestal werkte de deodorant dus niet de beloofde 48 uur en rook ik mijn zweet door de deo heen na een dag. En ik ben geen sportvrouw of enorm druk in touw, dus het is een beetje teleurstellend als een deodorant het zo snel opgeeft . Daarbij was de mengeling van zoete geur en zweetgeur echt verschrikkelijk smerig. Serieus, ik heb nog nooit zoiets vies geroken. Het is duidelijk, de Fa deodorants zijn absoluut niet mijn keuze.

Laat je hierdoor trouwens niet ontmoedigen, want deodorants zijn een persoonlijke keuze. Het werkt , net als parfums trouwens, op iedere huid weer anders. Wat dus voor de een geweldig werkt, kan voor de ander juist helemaal niet werken. Het blijft wat dat aangaat gewoon zelf dingen uitproberen. En dat is dus wat ik altijd doe met deodorants, zeker als er nieuwe in de winkel zijn. Ik moet testen. Het is niet te weerstaan.

SONY DSC

Mijn oog was dus ook zeker al vaker op deze Pink Passion deodorant gevallen. En nu kon ik hem gaan testen. En beviel dat? Nou, ik kan met 100% plezier vertellen dat de deodorant mij zeker heeft verrast. Na een dagje rolstoelhockeycompetitie, waarbij ik over het algemeen dus wat meer zweet, en dus ook meer van een deodorant verlang, rook ik onder mijn oksels nog steeds fris. En dat is wat je van een deodorant wilt. Daarbij waren mijn oksels net geschoren en over het algemeen prikt een deodorant dan wat, als je het opspuit. Maar…..helemaal niet, sterker nog, mijn oksels waren zelfs zacht. De huid dan. En dat is iets wat niet veel deodorants doen…

48 uur frisheid. Ik denk niet dat iemand ooit een dag deodorant opspuiten overslaat, maar goed, de verpakking belooft toch echt 2 dagen frisheid. En dat moet je dus uittesten. Jazeker, ik heb 1 dag niet deodorant opgespoten om te kijken of de Fa Pink Passion daadwerkelijk 48 uur frisheid geeft. En….ik moet bekennen…dat de deodorant inderdaad 48 uur goed werkt!  Ik raad nu niet meteen iedereen aan om dan maar om de 2 dagen deodorant te spuiten, maar mocht je een keer haast hebben en om een of andere vage reden het niet redden deodorant op te spuiten, dan is dat met deze geen punt.

Fa Pink Passion Deospray

Kortom, ik raad hem aan. Ik had het niet verwacht, gezien mijn ervaringen met andere deodorants van Fa. Maar ze hebben me verrast en ik koop deze deodorant zeker weten nog een keer!

Geef een reactie

