Review Glossybox december 2012

Het is weer tijd voor een review van de laatste Glossybox van 2012. Een prachtige zilveren doos kwam binnen, vol producten waar ik erg nieuwsgierig van werd en die ik zeker weten wilde uittesten. Met deze koude donkere dagen heb ik daarvoor uiteraard ruimschoots de kans gekregen. En daarom heb ik het ervan genomen en ben ik gaan testen.

Laten we snel van start gaan met mijn bevindingen.

Als eerste vond ik in de box de Cosline consealer stick. En nog in de goede kleur ook! Met veel plezier heb ik de stick gebruikt voor een gezondere uitstraling naar een feestje. De stick is makkelijk in gebruik en het enige nadeel dat ik kon ontdekken, was het feit dat het product op de huid nog wat korrelig was. Maar daar was na het aanbrengen van de foundation al niks meer van te zien. Een product wat ik vast met veel plezier zal blijven gebruiken.

Dan was er de O.P.I Crack nagellak. Dit merk is mij wel bekend, maar vind ik over het algemeen veel te duur om aan te schaffen. Toch moet ik zeggen, ook al was crackle nagellak een beetje uit… hij was wel erg mooi en ik ga zeker meer lakjes van O.P.I kopen. En dat allemaal omdat deze ene me echt super bevalt. Ja, het is een duur lakje, maar het is het geld meer dan waard! En crackle wordt trouwens gewoon weer helemaal in in 2013, dus het lakje is precies op de goede trend geleverd… Go Glossybox!

 

Ook was ik weer verwend met een fijne mascara. Deze mascara heb ik al eens eerder gebruikt, dus ik hoefde de mascara niet open te maken. Mooi meegenomen, want open mascara’s kun je meestal niet zo lang bewaren. Ik vind deze mascara duur, dus ik zou hem niet aanraden als je maar een beperkt beauty budget hebt. Voor een ruimer budget is het wel een fijne mascara.

Ook vond ik in de decemberbox een blush van het eigen merk van Kryolan Proffesional Make up . Deze heb ik meermalen getest en ik ben niet ontevreden. Je hebt maar weinig nodig van deze blush, want hij geeft goed pigment af. Het opbrengen ging prima met de blushkwast die in een van de eerdere boxen zat. Ik ben zeer tevreden over dit product.

En toen een klein flesje doucheschuim van Molton Brown, in de variant Heavenly Gingerlily moisturizing bath and showergel. Ik vind de geur waanzinnig lekker. Ik raad hem dan ook zeker aan als je met deze temperaturen houdt van lekkere winterse geuren, want hij ruikt heerlijk winters. Een echte aanrader voor de koude dagen!

Ook in de box, Biotherm Aquasource Nuit. Een nachtcreme. Een fijne ook nog eens. Maar dat is ook te verwachten, aangezien Biotherm hele fijne producten heeft. Mijn huid vind het een genot om dit op te hebben en de volgende dag heb ik inderdaad een heerlijke zachte huid.

En toen was er nog de haarolie van Kerastase. Die beloofd je droge breekbare haar te herstellen. Nu heb ik verschillende haarolieen mogen testen, maar ik ben over geen van allen echt tevreden. Ook deze was een klein minpuntje in de box. Maar dat is puur mijn persoonlijke ervaring. Mijn haar droogt er nog meer van uit, en ziet er enkel wat glanzender uit. Daarbij vond ik de olie echt stinken, wat ook geen aantrekkelijk idee is voor in je haar. Kortom, een grote NEE van mijn kant.

 

Uiteraard had de box een aantal fijne extra’s, zoals de geur Chrome, voor mannen. Dus mijn man was er blij mee en het geurtje was zalig te noemen. Hij is ook gewoon al op! dus dat was een fijne verrassing voor de man.

Ook zat er een bon in om met korting kennis te maken met de producten van Molton Brown, wat ik dus ook van plan ben te gaan doen. En last but zeker not least…een mooie candy cane voor de kerst  (hij smaakte erg lekker ).

Kortom, ik heb me weer zeer vermaakt met het uittesten van de producten in deze box. Ondertussen is het alweer tijd dat de volgende box aan gaat komen. De eerste box van 2013! Ik ben superbenieuwd!

 

 

Geef een reactie

