Wil ik hebben!

 

Ken je dat?! Dat je spullen ziet waarvan je denkt….Wil ik hebben!! Ik heb dat zo vaak he. En in mijn jonge jaren (kuch) kocht ik dat soort dingen dan ook echt meteen. Maar als volwassen dame (dubbele kuch) moet ik natuurlijk op de centen leggen. Daarom heb ik ook echt hele lijstjes met dingen die ik echt wil hebben. En ik dacht, dat is vast leuk om te delen!

On top of my list staat de Onecie. Echt! En je gaat er niet knap van uitzien maar mijn hemeltje wat wil ik dat ding graag hebben! Ik ben instant verliefd geworden toen ik ze online zag bij iemand, ik weet niet eens meer wie, maar ik wil er echt gewoon graag een. Niet flatteus, helemaal niet sexy, maar o zo comfortabel.

onesies

Ook zou ik nog steeds een mooie make up kwastenset kopen. Ik weet niet welk merk  ofzo, maar het lijkt me zo makkelijk om zonder gedoe make up aan te kunnen brengen. Als ik echter op zoek ga zie ik zoveel leuke sets, dat mijn hebberigheid gewoon toeslaat en ik me moet bedwingen geen sets aan te schaffen. Ik moet me eerst verdiepen in wat voor kwasten ik gebruik en welke set het fijnst is. Ik ben daarin nog echt een nitwit. Niet erg! Ik zal er vast ooit wel uitkomen. Tot die tijd ga ik gewoon kijken kijken en niet kopen.

kwastenset

Verder zie ik de laatste tijd zulke snoepige leuke gadgets!!! Voor je tablet of iphone..ik ben er helemaal hebberig van….Ik vind kleurtjes superleuk. Het zal vast aan mijn karakter liggen ofzo, maar van kleurtjes word ik blij. Zwart en wit vind ik maar saai… En het is dat ik samenwoon met Niels, maar anders had mijn huis er veel en veel kleurrijker uitgezien…Hij houdt me in bedwang wat dat aangaat, want een huis met verschrikkelijk veel kleur is natuurlijk erg onrustig (maar wel vrolijk). Dus oortjes in het paars..of een kittig hoesje..of een knalgele oplader, daar gaat mijn hartje sneller van kloppen. Toch moet ik me bedwingen en blijft het vaak bij kijken….

opladergroen

Een haakpatroon van een beer , hij is 10 dollar en echt wat dat aangaat veel te duur voor een patroon waarvan ik niet eens zeker weet dat ik hem kan haken. Maar O wat wil ik die graag hebben! Wat een snoepie! Ik ben dol op beren. Ik spaar beren (hoewel ik nu stilsta qua nieuwe beren in mn collectie) Beren zijn mijn obsessie! Dus die beer die je kunt haken…ja daar word ik nog hebberiger van.

MOOIE BEER

Als ik voor de schappen van Essence of Catrice sta, word ik hebberig! Ik wil het liefst alle nagellakjes meenemen! Natuurlijk is dat niet mogelijk, ik weet het. Maar wat word ik blij van alle kleurtjes en dingetjes….Zo blij dat mijn portemonnee al hard wegholt en mn bankrekening van tevoren al hard begint te huilen… Niels probeert altijd heel strategisch de schappen te vermijden, want hij weet dat als ik de kans krijg ik altijd wel iets meeneem.

oorbellen Roos

En ook sieraden..Ik hou van zilver, hartjes en van rozen,bloemetjes en strikjes. En laat ik daar nou steeds leuke sieraden mee zien. Ik moet me enorm bedwingen en mezelf streng toespreken. Ik draag niet dagelijks sieraden, dus ik moet me niet gek kopen..het zou zonde zijn als je het niet draagt. Maar o, wat kan ik kwijlen bij sieraden….Ik draag vaak sieraden naar feestjes. Toch zou ik dagelijks ook best s wat kunnen dragen… Misschien een leuk voornemen voor in 2013..

En nog steeds heb ik mijn favoriete paar pumps niet in een winkel gezien…. Ik zou ze zo graag kopen..maar NERGENS kan ik ze vinden…….

sneakerpump

Heb jij ook van die dingen die je gewoon wilt hebben? Koop je die gewoon of blijft het, net als bij mij, bij het kwijlend kijken?

 

Geef een reactie

