De Acne-Killer Peel-off mask…

Van mijn zusje kreeg ik dit zakje met een masker erin. het is een Acne-Killer. Nu heb ik gelukkig geen acne, maar ik was nieuwsgierig naar het masker en gebruikte het (voor de kleine pukkeltjes en het ene mee etertje dat ik rijk ben).
Wat ik ervan vond? Kijk zelf maar!
In Amerika is dit masker een hele rage onder jongeren en ik begrijp echt echt niet waarom!

Wil je het zelf proberen?

http://luxstyle.nl/5-acne-killer-127.php

Hier kun je het kopen.

Geef een reactie

