My Life In Pictures

Ik geloof dat het weer tijd is voor een my life in pictures!!! Ja, ik vind van wel! Ik heb weer totaal random foto’s verzameld uit het leven om mij heen. Ik hoop dat jullie weer veel kijkplezier zullen beleven.

foto (18)

Dit boekje is op het moment mijn grootste vriend. Je hebt hem inderdaad al veeeel vaker voorbij zien komen! En dit is mijn dagboek. Nee, niet zoals toen ik een klein meisje was, waar ik dus geheimpjes in schreef, maar wel een boekje waarin ik mijn gedachten neerzet, zodat ik wat rust krijg in mijn koppie. En hierin staan ook vaak wat ideetjes voor blogs om te maken. Altijd leuk toch? Ik heb dit boekje bij de Prijsmepper gekocht voor maar 50 cent. En ik ben nog steeds erg verliefd op de kleurtjes. Het strikje is in middels kapot , maar goed, het blijft een fantastisch lief boekje.

foto (79)

Ik kreeg een eigen tablet! En ja, dat heb ik ook wel een miljoen keer gezegd…maar ik ben er ook echt zo blij mee! Een samsung galaxy tab 2.7.0. Klein,handzaam, licht..handig…ik vind hem fijner en handzamer dan de Ipad en ik ben er echt blij mee. Gekregen van die lieve Niels voor mijn verjaardag alvast. Ik bedoel, hoezo verwend nest!! Het hoesje is trouwens top! bij http://www.kloegCom.nl  besteld en hij was 25 euro. Prima hoesje!

SONY DSC

We hadden op 12 januari een competitiedag. En ik moet echt zeggen, het was fantastisch! En nu staan we dus met zowel H1 als H2 3e in de 4e  en 5e klasse. Ik vind dat we het op het moment geweldig goed doen! En ik vind de sport steeds leuker worden ook! Voor iedereen die het niet kent..schaam je het is de geweldigste rolstoelsport ever! Ik vind dat er gewoon meer aandacht moet komen voor mindervalide sporten, niet alleen tijdens de Paralympics, maar gewoon altijd. Het is geweldig om als iemand met een beperking te kunnen sporten. En topsporters met een beperking werken net zo hard voor hun sport als gewone sporters. Dus Meer minder valide sporten op tv!!!! Ik ben hardstikke voor!!!

SONY DSC

Ik heb enorm de opruimeritis en heb nu dus een deel van mn nagellakjes in een Glossybox opgeborgen…Gaaf eigenlijk wel. Ik heb ook mijn kledingkast opgeruimd. De katten hebben de neiging om daarin te gaan zitten en al mijn kleding overhoop te trekken. Eens in de zoveel tijd ga ik dan alles weer netjes opruimen! Ik zal jullie de foto besparen, ik heb een giga kledingkast en hij zit echt norm vol (ook met kleding van Niels hoor).

SONY DSC

Dit is mijn producten hoekje op de slaapkamer. Ik heb het recentelijk opgeruimd en in het mandje zitten nu de producten die ik het meest gebruik, waardoor ik niet steeds alle boxen moet openmaken voor producten. Netjes he! Heel eng hoor, want ik vrees dat dit niet lang zo blijft. Over het algemeen worden dingen bij mij al snel weer een chaos, omdat ik gewoon soms een beetje te lui ben dingen meteen weer op te ruimen. Das het leven van een chaoot he… Ik probeer dit jaar dat te verbeteren. Goedvoornemen dus

foto (28)

Met het koude weer van de afgelopen dagen, had ik enorm trek in warme drankjes. En dan drink ik echt LITERS thee! In mijn favo theemok. Gekregen op mijn huwelijk! Er gaat lekker veel thee in en ik vind het een prettige mok om vast te houden, door het grote oor. Hij word ook niet erg heet aan de buitenkant. Net warm genoeg om je handen aan op te warmen…. Zalig op die koude winterse dagen!

foto (95)

Ik dacht dat het niet meer bestond, kon het nergens meer vinden, tot ik naar de Dekamarkt in het dorp ging. Cherry Cola!!!! ik ben zoo dol op dat drankje. Ik drink hoofdzakelijk water thee en koffie en ben niet zo dol op frisdranken. Maar deze is de uitzondering, samen met Vanille Cola. Deze fles is dus in een week leeg gedronken….zo lekker!!!!!

En toen waren we weer aan het eind gekomen . Mijn leven in een paar foto’s… Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!!!!

Een gedachte over “My Life In Pictures

  1. My Linh zegt:

    Oohh wat een leuk boekje! Ik ben zelf ook nog op zoek naar een leuk notitieboekje ^^ En ben dol op je theemok~~ Op dit moment doe ik het met een lelijk zwart lomp ding hihi.. Leuke foto’s (:

Geef een reactie

