Personal Tussendoor

Ik zag dat ik voor vandaag geen blogpost had neergezet…En natuurlijk kan dat niet! Ik weet niet hoe ik deze dinsdag zo verschrikkelijk heb kunnen vergeten. Ik heb zeker even de data door elkaar gehusseld. Ach, niet erg . Dan vertel ik gewoon even tussendoor hoe het met me gaat! Nou eigenlijk heb ik daar niet eens een post voor nodig! Want het gaat goed met mij! Ik ben weer hersteld van een hardnekkige griep, met hoge koorts en de daarbij behorende sufheid. En inmiddels heb ik me weer gestort op het testen van producten en het maken van artikelen. En ook weer aan het studeren van Duits en Spaans. Daar had ik namelijke niet erg behoefte aan, dat zul je wel begrijpen.

studeren

 

Vandaag kreeg ik een tof telefoontje, want het is nu zeker dat ik een aangepaste keuken krijg. Binnenkort kun je dan ook veel meer dingen verwachten waarin koken en bakken voorkomt.  Een soort Koken met Roos. Hoe cool is dat?!

Avondeten!!!

 

Nou, en eigenlijk heb ik niet heel veel meer te vertellen. Ik ben weer lekker bezig met van alles en hoop dat ik bezig kan blijven en de griep op een heel grote afstand zal blijven!!!!

140706

Hoe gaat het met jou?

Geef een reactie

