Review Action nagellak neonkleurtjes

De action..ik hou zo van die winkel. Ik kom toch elke keer weer met iets thuis, wat ik gewoonweg moet uitproberen. En als rechgeaarde beauty-stuff tester kwam ik dus uit op een tasje met 7 nagellakjes, voor maar 1,59. En die kleurtjes doen bijna pijn aan je ogen in de schattige kleine potjes. Maar..lakken ze ook mooi? De kleuren zijn vrij heftig, maar op de een of andere manier trok dat me juist enorm in de lakjes aan. Ze zijn voor dat kleine beetje geld dat ze kosten dan ook gewoon in mijn winkelmandje beland….Om te testen natuurlijk.

SONY DSC

Nu ben ik best een beetje in pietlut wat nagellakjes betreft. Ik hou ervan als een lakje in een keer of twee gewoon goed dekt, dat het kwastje niet te stug is en de lak gewoon snel droogt. Dat vind ik het prettigst. Deze flesjes zijn klein, dus ik verwachtte er niet heel veel van en was erop voorbereid dat ik de goedkope lakjes misschien snel een plekje zou moeten geven op de hoop “stomme lakjes”. De hoop is niet gigantisch groot, want ik kan in veel lakjes toch voordelen ontdekken. Misschien ook in deze?

SONY DSC

Omdat het tijd was om mijn nagellak weer van mn vingers af te halen, bedacht ik me dat nu een mooie tijd zou zijn om de nagellakjes te kunnen testen…

actionlakje1

 

En dit is het resultaat. Na 3 laagjes lak dekte het wel goed, het was alleen niet snel droog. Dat was best vervelend. Ik hou van nagellak die goed dekt, die snel droog is en eigenlijk ook geen topcoat nodig heeft. Dat is niet de Action nagellak dus.

Maar… ik vind de kleuren echt vet, zeker naar een feestje of in de zomer, wanneer je meer felle kleuren kunt hebben, zijn ze goed. Ze gaan dus niet op de hoop die ik wegdoe, maar mogen in mijn bescheiden stash blijven. Voor 1,59 is het echt een goede aankoop . Je moet wel van de kleuren houden. Dat wel.

 

2 gedachtes over “Review Action nagellak neonkleurtjes

    • littlemisspj zegt:

      Ja, das wel handig. Ik draag dit soort kleuren vaak niet langer dan een dag of misschien 2 dagen. Maar inderdaad..een basecoat eronder is wel handig.

Geef een reactie

