Essence Nagellakremover

Een product wat ik echt heb ontdekt toen ik mijn nagels vaker ging lakken, is remover. En daarin zijn veel verschillende soorten. En wat mij bij vrijwel alle merken tegenstond, was de geur. Want, laten we even eerlijk zijn..remover stinkt! Tenminste, over het algemeen genomen ruikt nagellak remover echt niet lekker. En daar zijn merken die daarvoor oplossingen zoeken. En vinden. Voor niet heel erg veel geld zelfs.

Ik vind het prettig als een remover niet al te duur is, maar ook als het niet heel heftig naar remover stinkt. En ik heb het gevonden. En ook nog van mijn favoriete merk. Essence. Een merk die lekker budget is, maar van goede kwaliteit mag ik wel zeggen. Ik heb tot nu toe twee varianten in mijn bezit. Er zijn er nog een paar, ook met aceton. Maar aceton is funest voor je nagels en zeker voor die van mij, dus ik gebruik altijd de variant zonder aceton. En een van de varianten die ik het eerst had en nog steeds gebruik is de variant met vanille en aardbeien luchtje.

SONY DSC SONY DSC

 

Hij heeft als extra voordeel dat het de nagels harder maakt en wat mooier van kleur. En dat is natuurlijk een fijn voordeel. Het haalt de nagellak er echt heel goed af en hoewel je nog echt wel iets van een removerlucht overhoudt, is deze geur wel echt heel fijn om mee te werken. Het maakt het minder onaangenaam en ook je huis ruikt niet helemaal naar remover. Een prima product voor ongeveer 1,99 per flacon.

SONY DSC SONY DSC

Ook heb ik de variant kokos en papaya. Deze ruikt iets minder naar remover en ook deze heeft een extra’tje dat het voor je nagels doet. Het verzorgt ze en is vochtinbrengend. Erg erg prettig voor nagels als de mijne die ook vaak droog zijn. Ook deze is 1,99 en werkt geweldig voor je nagels en haalt de lak er ook gewoon super af. En een lekker geurtje is gewoon aangenaam en dat maakt dat ik de producten ook echt graag wil gebruiken. Ik heb een tijdje de remover van een eigen merk gehad, maar die beviel me niet en dat komt omdat die ook geen geurtje had, maar echt sterk naar nagellak remover ruikt. En natuurlijk zijn er mensen die enorm van dat luchtje houden, maar daar ben ik er echt niet een van. ik vind het gewoon weg vies ruiken en ben ook echt een tijd op zoek geweest naar een oplossing daarvoor. En zie, Essence komt gewoon met een mooie, leuk geprijsde oplossing.

SONY DSC

 

Lieve Essence, mag ik je als nagellak liefhebster erg bedanken voor de geweldige oplossing die jullie hebben voor vieze stinkende nagellak remover?! En ook nog voor de mooie prijsjes die jullie de producten geven?! Dank je wel!

Wat vind jij van de geur van nagellakremover? En welke remover gebruik jij?

Geef een reactie

